צעירה חרדית נעצרה בנתב”ג, ה’פלג’ איימו בהפגנות – והיא תשוחרר

צעירה חרדית, בוגרת סמינר מביתר עלית, נעצרה על ידי המשטרה הצבאית לפני שהמריאה מנתב"ג • הפלג הירושלמי: "גדולי ישראל שהזדעזעו מהמקרה בו צעירה אשר גם לדעת שלטונות הצבא היא חרדית, מושלכת לכלא - הורו להרעיש עולם ומלואו" • בעקבות שתדלנות היא שוחררה
חיים טוויל
ה' ניסן התשפ"א / 18.03.2021 12:34

צעירה חרדית, תושבת העיר ביתר עלית, נעצרה אמש (רביעי) בשעות הערב בידי המשטרה הצבאית בנתב”ג – בטרם המראה, בגין עריקות מצה”ל.

שני ילדים בסכנת שמד – זועקים: “הצילו אותנו!” • פרשה מטלטלת

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

ב’מרכז ההכוונה והסיוע לבנות ישראל – שעל ידי הוועדה להצלת עולם התורה’ של הפלג הירושלמי איימו, כי אם הצעירה לא תשוחרר בשעות הקרובות – צפויות הפגנות סוערות.

בעקבות שתדלנות של עסקנים, היא צפויה להשתחרר.

הצעירה החרדית הייתה אמורה להמריא לביקור אצל בני משפחתה בחו”ל. לאחר שבמשטרת הגבולות התברר כי היא עריקה משירות צבאי, הוזעקה למקום  משטרה צבאית, והיא הועברה לתל השומר.

בהודעה של ‘מרכז ההכוונה והסיוע לבנות ישראל’ –  נאמר: “אמש נעצרה בנתב”ג בת ישראל חרדית בוגרת סמינר אשר הגישה תצהיר במסגרת הסמינר בו היא לומדת.

“מיד לאחר מכן פנו לבקשת עזרה וסיוע ממרכז ההכוונה והסיוע לבנות ישראל. רבני המרכז הגישו מידיית את העזרה והסיוע המשפטית הנצרכים – ומלווים כעת בפועל את ההליכים המשפטיים בעניינה, ואף עלו למעונם של גדולי ישראל על מנת לקבל את הוראותיהם”.

לפי ההודעה, “גדולי ישראל שהזדעזעו מהמקרה בו צעירה אשר גם לדעת שלטונות הצבא היא חרדית, מושלכת לכלא – הורו בנחרצות כי ציבור בני התורה ירעיש עולם ומלואו במחאה עד לשחרורה”.

הם הוסיפו: “רבני המרכז מביעים את פליאתם על עסקני המפלגות החרדיות שפועלים בכל כוחם לגרור קולות הצבעה מהציבור החרדי ‘בכדי לעמוד בפרץ’, אך פעם אחר פעם כאשר נופל לפתחם דבר הקשור ליסודות היהדות, אוחזים הם בפלך השתיקה המילולית והמעשית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות