מגיש התלונה במשטרה נגד יהודה משי זהב: ‘הפחד של 30 שנה נגמר’

הקורבן הראשון שהגיש תלונה במשטרה לחדשות 12: "היו לי חששות כבדים איך זה יהיה - אבל זה היה ממש רגיש. יש עוד אלפים שנפגעו ממנו בצורות שונות" " • "הזמנים האלה שמפחדים וסוגרים את הדברים בתוך הקהילה - נגמרו"
חרדים 10
ה' ניסן התשפ"א / 17.03.2021 23:17

החקירה הפלילית נגד יו”ר זק”א:  הבוקר (רביעי) הגיש אחד מהקורבנות תלונה ראשונה במשטרה.

שני ילדים בסכנת שמד – זועקים: “הצילו אותנו!” • פרשה מטלטלת

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

בתגובה ראשונה הוא סיפר ליאיר שרקי מחדשות 12: “היו לי חששות מאוד כבדים איך זה יהיה, איך יתייחסו אליי ואיך יקבלו את זה – אבל רוצה להגיד שזה היה ממש ממש בצורה מאוד רגישה ומאוד ממקום של להגיע לחקר האמת, בלי שום לשפוט מראש”.

לדבריו, במשטרה טיפלו בתלונה שלו בצורה מאוד רגישה: “הם שאלו את השאלות הנכונות ועשו את הצעדים הנכונים בצורה הכי סובלנית שיש, ברגישות, וממש הרגשתי שהם באמת רוצים להגיע למה שצריך, ובשום צורה לא הרגשתי מאוים”.

הוא הוסיף: “אני רוצה לומר שכל מי שחושש להגיש תלונה – אין לו שום סיבה לחשוש. אפשר לפנות לארגון ‘מגן’ ולקבל ליווי צמוד ומקצועי – כל מה שאפשר כדי להפסיק את הסבל הזה של האנשים שנפגעו ושלא ייגרם נזק נוסף לאנשים שעוד לא נפגעו”.

לדעתו, כך אמר,  מספר האנשים שנפגעו ממשי זהב בצורות שונות יכול להגיע לאלפים. “אני בטוח שיש עוד המון אנשים ואני חושב על אלפים שנפגעו ממנו בכל מני צורות עקיפות וישירות. אפשר לשים לזה סוף והגיע הזמן לשים לזה סוף. הפחד של 30 שנה – נגמר. אף אחד לא מפחד יותר. הזמנים האלה שמפחדים וסוגרים את הדברים בתוך הקהילה נגמרו לגמרי”.

הוא קרא לרשויות להעניק עזרה לאנשים שנפגעו: “כל האנשים שנפגעו מיהודה או ממישהו אחר צריכים לקבל עזרה מקצועית וטיפול פסיכולוגי מאוד מקיף ספציפית לדבר הזה. יש אפשרות לקבל את העזרה הזו והמדינה צריכה וחייבת לתת לאנשים האלה את העזרה שמגיעה להם. האנשים האלה לא עשו שום דבר רע ולא עשו שום דבר שמגיע להם לחיות כל כך הרבה שנים בסבל”.

משי זהב מצדו טוען, כי מעולם לא תקף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות