מי הפיץ סרטון ‘סער ובנט בוגדים’? הליכוד למשטרה: לחקור מי בישל

בסרטון המסית מכונים גם מי שיצביעו ימינה ותקווה חדשה ולא למפלגת הליכוד "בוגדים" • בשמאל האשימו מיד את מפלגת השלטון • הליכוד למשטרה: "לחקור מי בישל והפיץ 'סרטון פייק' בניסיון לפגוע במפלגה"
אריה ריבקינד
ב' ניסן התשפ"א / 15.03.2021 21:05

 היום (שני) הופץ סרטון לא רשמי, המציג את גדעון סער ונפתלי בנט כ”בוגדים” שתקעו סכין בגבו של נתניהו. בסרטון מכונים גם מי יצביעו להם ולא למפלגת הליכוד “בוגדים”.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

לא ברור מי עומד מאחורי הסרטון המסית.

יו”ר מפלגת ‘העבודה’ מרב מיכאלי מיהרה להשתלח בליכוד ובראש הממשלה: “הסרטון שמופץ ברשת ומכנה את יריביו הפוליטיים של נתניהו ‘בוגדים’, מקומם אותי באופן אישי”.

מיכאלי מחזרה את טענות השמאל וקבעה: “נתניהו שתק כשקראו לרבין בוגד וזה נגמר ברצח”.

היא הוסיפה: “נתניהו יודע שההסתה עלולה להיגמר ברצח, ולמרות זאת הוא שותק. הוא שתק אז והוא שותק כעת. נתניהו מסוכן לשלומה של ישראל”.

גם איש השמאל אלדד יניב האשים את הליכוד – וצייץ: “ברגע זה מופץ במיליוני סמסים במדינה סרטון הכי מזעזע אוור של בלפור, שקורא לסער ובנט בוגדים ושמוכרחים לעצור את הבוגדים ועוד זוועות שאני לא רוצה להעלות כאן. אני לא משתף את הסרטון המזעזע הזה. זה הערבים נוהרים 2.0 על סטרואידים בואכה כיכר ציון. אתם כבר יודעים איך זה עלול להיגמר”.

בליכוד, כמו

בן, מכחישים כי הסרטון המסית יצא מטעם המפלגה והודיעו כי “יגישו תלונה במשטרה בדרישה לחקור מי בישל והפיץ מה שהגדירו ‘סרטון פייק שפורסם נגד נפתלי בנט וגדעון סער’ בניסיון לפגוע במפלגה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות