אלרעי פרייס: סכנה שוריאנט יחזיר אחורה • אש: אנו על קרקע בטוחה

ד"ר שרון אלרעי פרייס מביעה אופטימיות זהירה לקראת פסח: "מצב התחלואה יחסית יציב. אם זה ימשיך כך - אין סיבה שתהיינה הגבלות בפסח" • פרופ' נחמן אש: התקווה הגדולה זה באמת החיסונים. אני מקווה מאוד שבעזרתם נוכל לצאת מזה בחודשים הקרובים"
תמי גיל
כ"ד אדר התשפ"א / 08.03.2021 11:52

ד”ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הזהירה הבוקר (שני) בראיון לגלי צה”ל מההשלכות של פתיחת השמים המהירה.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

“ראינו תחלואה משמעותית בקרב החוזרים מחו”ל. פתחנו את נתב”ג ללא תוכנית ברורה לשיפור האכיפה, יש סכנה לכניסת וריאנט שיחזיר אותנו אחורה וייתר את מבצע החיסונים”, טענה.

עם זאת, אלרעי פרייס הביעה אופטימיות זהירה בנוגע לתחלואה הצפויה בפסח: “מצב התחלואה יחסית יציב. אם זה ימשיך כך – אין סיבה שתהיינה הגבלות בפסח”.

את האופטימיות סייגה אלרעי פרייס באמירה: “החיסון הוא לא אפוד קרמי. אם לא נמשיך לשמור על ההנחיות – אנחנו עלולים לחזור אחורה”.

בהמשך העריך האם אנחנו מחוץ למשבר הקורונה ורואים את הסוף של המגפה באופק: “התקווה הגדולה זה באמת החיסונים. אני מקווה מאוד שבעזרתם נוכל לצאת מזה בחודשים הקרובים, עדיין היום צריך להישמר. כמגפה אני מקווה שהיא תהיה מתישהו בחודשים הקרובים מאחורינו, שנוכל לחזור לחיי שגרה, כשהמשק פתוח בלי סכנת סגירה והרבה פחות מגבלות”.

לשאלה האם נשב בליל הסדר כמו בשנים רגילות – השיב: “אם התחלואה תישאר כמו היום, אני מניח שאת פסח נעבור בסדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות