ההסתה? 30 רכבים, בהם של הרבי מקרעטשניף – הושחתו בשבת I צפו

למעלה מ-30 רכבים, בהם של ראש העיר רחובות רחמים מלול, האדמו"ר מקרעטשניף, בנו של הרבי, וחבר מועצת העיר פנחס הומינר - הושחתו ופונצ'רו בליל שבת ברחובות • על רכבו של הרבי צוירו צלבי קרס • ראש העיר: "לא ניתן לאף אחד לפגוע כך בביטחון האישי ובביטחון הרכוש בעיר שלנו"
חיים טוויל
כ"ב אדר התשפ"א / 06.03.2021 20:30

בגלל ההסתה של לפיד וליברמן? למעלה מ-30 רכבים, בהם של ראש העיר רחובות, רחמים מלול, ושל האדמו”ר מקרעטשניף, הושחתו במהלך השבת.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

על הרכבים נחרו צלבי קרס ורבים מהם אף פונצ’רו.

בין הרכבים שהושחתו ופונצ’רו, מלבד זה של האדמו”ר, היו גם הרכב של בנו, גלגלי רכבו של חבר מועצת העיר פנחס הומינר, ועוד עשרות כלי רכב נוספים.

האלמונים שביצעו את מעשה הוונדליז’ם פינצ’רו במהלך ליל שבת גם את רכבו של ראש העיר רחמים מלול, שחנה בסמוך לביתו, ואת רכבו של איש העסקים איציק אטיאס.

שוטרים הוזעקו אל הרחובות בהם הושחתו הרכבים. ניידת זיהוי פלילי הגיעה אף היא לאסוף ממצאים מכלל הרכבים שהושחתו לצורך החקירה.

ראש העיר רחמים מלול: “לא ניתן לאף אחד לפגוע כך בביטחון האישי ובביטחון הרכוש בעיר שלנו”.

במהלך מסע הרס נפגע גם אופנוע אמבולנס של איחוד הצלה שחנה ברחוב סירני בעיר. לאופנוע האמבולנס בוצעו נזקים נרחבים כתוצאה מזריקתו על הרצפה והוא כעת מושבת מפעילות הצלת חיים לימים הקרובים עד לתיקונו.

יוני רוטנברג, ראש סניף רחובות והסביבה של איחוד הצלה, אמר: “אנו רואים בחומרה את מעשה הפגיעה באופנולנס, אופנולנס הוא מצרך יקר שנתרם על ידי אנשים טובים ומשמש להצלת חיים.”

מהמשטרה נמסר: “במהלך השבת התקבלו במשטרה תלונות על גרימת נזק וניקוב צמיגים במספר כלי רכב שחנו ברחוב במרכז העיר ברחובות. נסיבות האירוע נבדקות”.

רכב בנו של הרבי מקרעטשניף, רכבו של חבר ועצת העיר והלשכה הניידת. הושחתו ופונצר’ו:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות