הורוביץ תומך בהחלטת ביה”ד בהאג • איילת שקד: “לא נשב עם מרצ”

יו"ר מרצ אמר כי הוא תומך בשיתוף פעולה עם חקירת בית הדין הפלילי הבינ"ל: "ישראל צריכה לשאול את עצמה מה היא עשתה כדי למנוע את זה" • הליכוד: מפקיר את חיילי צה"ל
אריה ריבקינד
כ"ב אדר התשפ"א / 06.03.2021 20:04

יו”ר מפלגת מרצ ניצן הורוביץ הביע תמיכה בהחלטת בית הדין בהאג לפתוח בחקירה נגד מדינת ישראל.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בליכוד הגיבו: “ניצן הורוביץ מפקיר את חיילי צה״ל ששומרים עליו ועל כולנו. ההחלטה של בית הדין בהאג היא החלטה אנטישמית וראש הממשלה נתניהו ילחם נגדה בכל מקום בעולם, כדי לבטלה.

“מרצ בראשות הורוביץ תהיה שותפה של בנט וגדעון שלא יכולים להקים ממשלה בלי יאיר לפיד כראש ממשלה. רק הליכוד יקים ממשלת ימין יציבה שתדאג לכל אזרחי ישראל ותילחם בהחלטה האנטישמית בהאג”.

מפלגת ימינה הגיבה: “בעוד שבנט יוצא להגן על חיילי צה”ל בשדה הבינלאומי, הורוביץ פוגע בנו מבפנים. חיילי צה”ל הגיבורים עומדים על המשמר יום וליל כדי להגן על אזרחי ישראל, והורוביץ ביניהם.

“תחת מנהיגות בנט אף חייל צה”ל לא יירתע מלהגן על עמו וארצו בגלל האנטישמיות של האג והצביעות של השמאל שאיבד דרך”.

ח”כ איילת שקד בתגובה לדברי ניצן הורביץ: “לא נשב עם מרצ. אמירתו של ניצן הורוביץ שמצדיקה את פעילותו הפוליטית והאנטישמית של בית הדין בהאג ורדיפתו אחרי חיילי צה״ל היא חרפה לכנסת ישראל”.

שר הבטחון בני גנץ: “‏ניצן, דבריך הערב הכעיסו אותי מאוד. כמי ששירת בצה׳׳ל 38 שנים וכיהן כרמטכ׳׳ל, אני יודע היטב עד כמה צה׳׳ל וחייליו עושים כל מאמץ כדי להימנע מפגיעה בחפים מפשע. דבריך מהערב חמורים מאוד ואני קורא לך לחזור בך. שום קמפיין פוליטי לא יצדיק מתן לגיטימציה להחלטה המופרכת של בית הדין בהאג”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות