פינדרוס תוקף: לפיד וליברמן, אתם צבועים, למה התחמקתם ממני?

אחרי ההשתלחות של יש עתיד וישראל ביתנו בציבור החרדי - פינדרוס חושף: "פעם אחר פעם פניתי לנציגי יש עתיד וישראל ביתנו שיצטרפו אלי ויפילו את התקנות הלא הגיוניות ולא מוסריות - ושוב ושוב הם התחמקו" • בכירים ביהדות התורה: "לפתוח את נתב"ג כדי למנוע הסתה נגד החרדים"
אריה ריבקינד
ט"ו אדר התשפ"א / 27.02.2021 21:27

יו”ר סיעת יהדות התורה בכנסת, ח”כ יצחק פינדרוס, תקף הערב (מוצאי שבת) את ההשתלחות של יש עתיד וישראל ביתנו בציבור החרדי – על רקע התחקיר על ועדת החריגים שפורסם ב’אולפן שישי’ של חדשות 12.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

”כבר שבועות שעל שולחני מצטברים עשרות מקרים מזעזעים שנדחו על ידי ועדת החריגים,, אומר פינדרוס. “בעקבות כך נאבקתי נגד סגירת נתב”ג ומניעת האפשרות מאזרחים ותושבים לשוב לביתם ולמשפחתם.

“פעם אחר פעם פניתי לנציגי יש עתיד וישראל ביתנו שיצטרפו אלי ויפילו את התקנות הלא הגיוניות ולא מוסריות – ושוב ושוב הם התחמקו. אבל הערב, כש’תחקיר’ הזכיר חרדים בהקשר של נתב”ג, הם פתאום נזכרו לפנות ליועץ המשפטי ולזעוק נגד התקנות”.

פינדרוס פנה אל ראשי המפלגות האנטי-חרדיות ואמר: “לצביעות שלכם יש שם – ‘הסתה'”.

בכירים ביהדות התורה הגיבו: “התחקיר המוטה נועד לשלול זכויות אדם בסיסיות של הציבור החרדי. בתחילה שכנעו את ההמון המוסת, כאילו החרדים מפיצי המגיפה, כעת העלילו כאילו ועדת החריגים מפלה חרדים לטובה”.

לדבריהם, “ועדת חריגים היא כישלון אחד גדול, ולא חשוב לאיזה מגזר. סגירת השמים היא עוול ופשע חמור נגד כל האזרחים. מטרתה לכסות על הכישלון המחפיר של הכנסת אלפי מטיילים מאבו דאבי דרך דרום אמריקה ובעיקר ממזרח אירופה, ללא בדיקה כלל. רובם אינם חרדים”.

הם הוסיפו: “ללשכות חברי סיעת יהדות התורה, מגיעות זעקות שבר של משפחות חצויות משני עברי הים. הוועדה, הכוללת פקידים בודדים ועלומים, קורסת ולא מצליחה להגיע לכל המקרים. זו עובדה. תוהו ובוהו. המעט שאנו יכולים לעשות הוא לזעוק למען אותם מסכנים שחייבים לצאת או להיכנס לטיפול רפואי דחוף וכיו”ב. כמובן בכפוף לבדיקות קורונה ובידוד ביתי וללא סיכון בריאותי.

“אנו חוזרים וקוראים שוב, לפתוח את נתב”ג בפיקוח בריאותי, הפעם מסיבה נוספת: למנוע גזענות אנטישמיות והסתה נגד מגזרים חרדים ולסכסך את אזרחי ישראל אלו באלו”.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בתוך כך, סיעת ישראל ביתנו דורשת לכנס כינוס מיוחד של הכנסת כדי לדון במידע שנחשף בתחקיר – והחלה באיסוף חתימות.

יו”ר הסיעה, ח”כ עודד פורר: “הקומבינות של נתניהו דרעי וליצמן במתן היתרי כניסה לישראל מהווים עוד תמרור אזהרה לציבור הישראלי, איך ייראו החיים שלנו במדינת ישראל ככל שהחבורה הזו תשאר בשלטון.

לא ייתכן שיהיו אזרחים סוג א ואזרחים סוג ב. מדובר באחת השערוריות הגדולות שהציבור הישראלי ידע.

זו פגיעה חמורה בזכויות אזרח בסיסיות שנובעת מניצול משבר הקורונה לטובת שיקולים פוליטיים.

סיעת ישראל ביתנו תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה ותדרוש לכנס כינוס מיוחד של הכנסת לדיון חירום במידע החמור שנחשף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות