‘שרלטן ומאחז עיניים’: נשלל רשיון הרופא שקרא לא להתחסן לקורונה

השופט בדימוס סטרשנוב דן בקובלנה של ד"ר אריה אבני, מתנגד חיסונים שתועד חותם על מסמכים מזויפים - והחליט לשלול את רישיונו לצמיתות • "הפיץ ברבים את משנתו הרעילה והמסוכנת ועוד נוהג כך בחוצפתו באיצטלה של רופא מורשה"
תמי גיל
י"א אדר התשפ"א / 23.02.2021 16:48

משרד הבריאות הודיע היום (שלישי) על ביטול רישיונו של ד”ר אריה אבני, רופא מכחיש קורונה שזייף פנקסי חיסונים וחילק פטורים ממסכות תמורת תשלום.

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

אבני פרסם באתר הרשמי שלו ובדף הפייסבוק שלו קריאה לציבור להפר את הוראות משרד הבריאות בעניין הנגיף, וכן דברי השמצה והכפשה נגד ציבור הרופאים.

השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, אשר אליו הואצלו סמכויותיו של שר הבריאות, החליט – לאחר שעיין בדו”ח ועדת המשמעת שדנה בקובלנה שהוגשה נגד ד”ר אריה אבני ולאור מסקנותיה והמלצותיה – לבטל את רישיונו של ד”ר אריה אבני, מלעסוק ברפואה לצמיתות.

“בהתבטאויותיו הקשות והבוטות טמונה סכנה של ממש לשלום הציבור ובריאותו”, כתב השופט בדימוס אמנון סטרשנוב. “השתלחויותיו חסרות הרסן, הבוטות וחסרות הבסיס כלפי ציבור הרופאים וראשי משרד הבריאות, שחורגים בהרבה מהסביר ומהמותר במסגרת חופש הביטוי – והרי מרשם ברור לאנרכיה מוחלטת שאותה מנסה הנקבל לגרום, תוך שהוא מתהדר בתואר רופא ובכינוי דוקטור”.

השופט הטיח ביקורת קשה באבני, ותהה כיצד יכול להתעלם מאלפי החולים שנפטרו, מתופעות הלוואי שמדווחות לאחר המחלה ומהמחקרים המוכיחים את יעילות החיסונים.

“כלום לא שמע הדוקטור הנכבד על למעלה מ- 5,000 חולי קורונה שנפטרו, מרביתם קשישים, שככל הנראה לא שמעו או לא שעו להמלצתו של הנקבל ‘לקחת ויטמינים’? כלום לא שמע הנקבל על תופעות הלוואי הקשות והחמורות מהם סובלים גם חלק ניכר מהמחלימים מקורונה? האם לא קרא הנ”ל את המחקרים לגבי יעילות החיסונים והצלחתם בלמעלה מ-90%, או שמא אלה נעלמו מעיניו??? האם הוא קרא בכלל מחקרים שנעשו בנושא הקורונה או חומר מדעי כלשהו? ספק רב, בעיניי”, קבע סטרשנוב.

הוא הוסיף: “אולי בשביל ד”ר אבני הנכבד הקורונה היא קוריוז או ‘בדיחה’, כלשונו, אך לא לאלפי החולים, המתים וקרובי משפחתם אשר ניגפו במחלה איומה זו. צר לי לקבוע, אך הנקבל הינו שרלטן, מכחיש קורונה מובהק ומאחז עיניים מסוכן, ועוד נוהג כך בחוצפתו באיצטלה של רופא מורשה”.

סטרשנוב כינה את אבני “עבריין חוזר”, שכן – בעוד מתנהלים נגדו הליכים בעניין זה, “הוא ממשיך להפיץ ברבים את משנתו הרעילה והמסוכנת, ללא כל מעצורים ומתוך זלזול חמור בבריאות הציבור”.

לא זו בלבד, אלא שהוא אפילו “אינו מביע חרטה או משפר את דרכיו, כהבטחתו החוזרת ונשנית”, סיכם השופט וקבע, כאמור, כי יש לשלול את רישיונו לצמיתות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרבי מסטמר נכשל
    23/02/2021 20:18
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מעניין מי יהיה החשמונאי הראשון שיחזיר בתשובה כלל ישראל