הביטוח של הגן ישלם 320 אלף ש”ח לחרדית שנכוותה ממיחם בביתה

צעירה בת 22, תושבת רובע ג' באשדוד, שנכוותה באורח קשה ממיחם מים רותחים בביתה בהיותה בת 5 - זכתה בפיצוי בעקבות תביעה שהגישה, באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, נגד חברת הביטוח שביטחה ביטוח תלמידים בגן
יוני גרין
כ"ז שבט התשפ"א / 09.02.2021 18:36

צעירה בת 22, תושבת רובע ג’ באשדוד, שנכוותה באורח קשה ממיחם מים רותחים בביתה בהיותה בת 5, קיבלה לאחרונה פיצוי על סך 320 אלף שקלים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים.

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כך עולה מפסק דין של השופט רוני סלע מבית משפט השלום באשדוד, בעקבות תביעה שהגישה באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל נגד חברת הביטוח שביטחה אותה בגן.

מהתביעה עולה, כי מיחם מים החמים שהיה מונח על השיש בביתה  נפל וכתוצאה מכך הילדה נכוותה מהמים הרותחים. מיד לאחר התאונה הילדה הובלה בדחיפות לבית חולים תל השומר, שם אושפזה כשהיא סובלת מכוויות בחלקי גוף שונים בשטח של כ-40 אחוזים מגופה ובדרגה  2-3.

לאור מצבה היא עברה שלושה ניתוחים פלסטיים להשתלת עור. לצורך כך הייתה מאושפזת מספר חודשים  בבית החולים כשהיא נתונה בתוך חליפת לחץ.

בתביעה נטען כי עד היום, הצעירה נזקקת לטיפול פסיכולוגי, מעקב פלסטיקאי ופיזיותרפיה והידרותרפיה ומומחה מטעם התביעה קבע לה נכות לצמיתות.

באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל ציינו כי במהלך הליך התביעה הצליחו להתגבר על משוכות רבות, ביניהן איתור עדים, לאור פרק הזמן שחלף מיום התאונה ועד למועד הגשת התביעה.

בעקבות הסכם פשרה שנחתם עם חברת הביטוח שערכה פוליסת תאונות אישיות תלמידים בעת שלמדה בגן, סוכם כי חברת הביטוח תשלם לה פיצוי בסך 320 אלף שקלים.

עו”ד גיל הראל: “חשוב לציין כי  ביטוח תלמידים במסגרתו מבוטחים כל הילדים מגיל 3 ועד גיל 18, מכסה כל פגיעה בילד/בנער גם מחוץ למסגרת הבית ספרית 365/24/7 עד לסכום התקרה המקסימלי המשתנה מעת לעת. כתוצאה מכך  גם בכל פגיעה מחוץ לביה”ס, כמו למשל  במהלך החופש הגדול  ואפילו בחו”ל, המבוטחים מכוסים על ידי ביטוח זה.

“תשלום הפיצוי נעשה לפי שיעור אחוזי הנכות.  ללא קשר למועד התאונה, יש להגיש התביעה עד להגיעו של הנפגע לגיל 21. לאחר מכן הוא לא יהיה זכאי לפיצוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות