אברך מאושפז: “שוטר ‘פיצץ’ אותי במכות כי צילמתי אותו בלי מסכה”

הלל ורטהיימר, אברך בן 45 מבני ברק, מאושפז ב'מעייני הישועה' בבני ברק עם יד שבורה וחתכים בכל הגוף • "שוטר פירק אותי מכות, כי הערתי לו על זה שהוא בלי מסיכה וצילמתי אותו, הוא דרש את המצלמה ולא הסכמתי" • המשטרה מכחישה - ומציגה תיעוד ממצלמות הגוף של השוטר
חיים טוויל
כ"ו שבט התשפ"א / 08.02.2021 17:47

הלל ורטהיימר, אברך בן 45, נשוי, תושב בני ברק, מאושפז בבית החולים ‘מעייני הישועה’ בבני ברק עם יד שבורה וחתכים בכל הגוף.

לטענת ורטהיימר, הוא צילם אתמול לפני הלווייתו של הגרח”מ וואזנר זצ”ל, גאב”ד זיכרון מאיר את אחד השוטרים שהסתובב בלי מסכה על פניו.

לדבריו, באותו רגע השוטר החרים לו את המצלמה ועצר אותו.

ורטהיימר טוען עוד, כי כאשר הגיע לתחנת המשטרה, “הניידת ירדה לקומה מינוס 1 ושם השוטר ‘פיצץ’ אותי במכות רצח עד שאיבדתי את ההכרה”.

לדבריו, הוא פונה עם אמבונלנס למיון בבית החולים “והבוקר מצאתי את עצמי במחלקת פנימית”.

וידאו: אהרל’ה יקטר

איש החסד אראל’ה יקטר שהגיע את בית החולים – תהה: “הלל, שלום מה קורה פה מה אתה עושה פה במעיני הישועה על המיטה? אתה בחור צעיר”.

הלל השיב: “הגעתי פה לחדר טראומה במצב מאד קשה, כי שוטר פירק אותי מכות, כי הערתי לו על זה שהוא בלי מסיכה וצילמתי אותו, הוא דרש את המצלמה ולא הסכמתי אז הוא פירק אותי מכות”.

ממשטרת ישראל טרם נמסר לחרדים 10: 

בניגוד לנטען, המשטרה עצרה אמש תושב בני ברק בחשד לשורת עבירות, בהן תקיפת שוטר, הכשלת שוטר בתפקיד וסירוב לעיכוב, וכל זאת לאחר שסירב להזדהות בפני שוטר כנדרש בחוק ובהמשך לא נשמע להנחיות השוטר בהיותו מעוכב בניידת.

על מנת להעמיד דברים על דיוקם, נדגיש כי האזרח התבקש תחילה להזדהות כדין לאחר שנצפה כשאינו עוטה את המסיכה בהתאם להנחיות, אולם טען כי אינו זוכר את זהותו ומענו, שעה שתעודת הזהות היתה ברשותו.

לאחר שהובהרה לו תכלית העיכוב והאיסור לצלם בניידת בהיותו מעוכב, בחר האזרח להתנגד באופן פיזי, תוך תקיפת השוטר, ובהגיעם לתחנת המשטרה סירב לעיכוב ולפיכך נעצר ונאזק כדין. עם הגעתו לתחנה החשוד טען כי אינו חש בטוב ולפיכך זומנה ניידת מד”א אשר פינתה אותו לקבלת טיפול, כאשר שוחרר ממעצר, וכן ניתן לו זימון לסור לתחנה לחקירה בהמשך בגין העבירות האמורות.

ואיך זה נראה במצלמות השוטר? צפו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות