כניסה בסטייל (וברגל ימין): למה דלת הכניסה שלכם צריכה להיות מאלומיניום

חברת יורוסטייל מתמחה בעבודות אלומיניום - ובטרם תבחרו את דלת הכניסה שלכם, כדאי לכם להבין מהמומחים ביורוסטייל למה דלת הכניסה הבאה שלכם צריכה להיות דלת אלומיניום
תוכן שיווקי
כ"ב שבט התשפ"א / 04.02.2021 21:13

אין שני לרושם ראשוני, כך אומרים, ודלת הכניסה לבית המעוצב שלנו או למשרד, צריכה לעמוד בקנה אחד עם החלל שבפנים.

דלת הכניסה היא בעצם קבלת הפנים הראשונה לבאי הבית, היא הדבר  הראשון שרואים כשמגיעים אלינו וגם מהווה חלק מפנים הבית שלנו מצדה השני ופריט מעוצב לכל דבר, ולכן כדאי להשקיע בעיצובה ולא לראות בה רק כחוצץ בין החוץ לפנים.

חברת יורוסטייל מתמחה בעבודות אלומיניום ובטרם תבחרו את דלת הכניסה שלכם, כדאי לכם להבין מהמומחים ביורוסטייל למה דלת הכניסה הבאה שלכם צריכה להיות דלת אלומיניום.

ראשית, הכירו את החומר: אלומיניום. חומר גלם שנמצא למעשה כמעט בכל מקום בבית שלנו. נוכל למצוא אותו בחלונות ובתריסים, בתקרה ואפילו בגינה. יתרונותיו של חומר הגלם אלומיניום הם כה רבים ולכן אנשי המקצוע ביורוסטייל ישמחו להמליץ עליו.

האלומיניום הוא חומר קל וגמיש, אטום ומבודד ויחד עם זאת חומר חזק, ואלה בוודאי חלק מהתכונות שהייתם רוצים בדלת הכניסה לבית שלכם.

קלות החומר מאפשרת בנייה מהירה יחסית של הדלת וזה פרט שכדאי לזכור בתוך לוח הזמנים הצפוף שבדרך כלל מלווה עיצוב של בית חדש.

דלתות כניסה בבתים פרטיים חשופים לא מעט לפגעי מזג האוויר – גשם ושמש. דלתות כאלה חשופות נוטות להחליד ולהתקלף לאורך הזמן, דבר שלא יקרה בדלתות כניסה מאלומיניום שכן זהו חומר גלם שאינו מחליד ועמיד למים, מה שמאפשר אורך חיים ארוך ואיכותי יותר.

מחירו הזול יחסית של האלומיניום, זהו יתרון נוסף שראוי לציין, אינו מעיד כלל וכלל על איכותו ועמידותו.

הודות לחומר הגמיש, אפשרויות העיצוב בדלתות כניסה מאלומיניום הן אינסופיות. תוכלו לעצב באיזה גוון שתבחרו, מחוספס או חלק, גימורי זכוכית או דמוי עץ וגם פרזול. דלת כניסה מאלומיניום מאפשרת יד חופשית בעיצוב ולכן היא מומלצת על ידי חברי הצוות ביורוסטייל ופופולארית בקרב האדריכלים ומעצבי הפנים שכן דלתות כניסה מאלומיניום משדרות יוקרה ואלגנטיות ויכולות להתאים לכל קו עיצובי שאתם בוחרים, גם אם תבחרו בקו עיצובי כפרי למשל ותחליטו שאתם מעוניינים בדלת במראה עץ, ניתן לעצב דלת כניסה מאלומיניום בחיפוי עץ ולדמות לדלת את המראה המבוקש.

על אף שמדובר בחומר שהוא קל וגמיש, דלתות כניסה מאלומיניום יכולות להגיע במראה מאסיבי ועדיין לתת לכם את הביטחון והשקט שאתם מחפשים בדלת כניסה הודות לשלדה חזקה ומנעולי ביטחון שניתן להוסיף בה.

דלת כניסה מאלומיניום מבודדת מרעש והיא בטוחה ואטומה ולכן היא בחירה מצוינת. בשנים האחרונות תוכלו לראות יותר ויותר דלתות כניסה מאלומיניום בכניסות לבניינים וקניונים.

בשורה התחתונה, לא בכל יום אנחנו מעצבים בית ורוכשים דלתות כניסה ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים, יורוסטייל שמתמחים בעיצוב אלומיניום הם הכתובת המדויקת שלכם בבחירת דלת הכניסה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות