הכת שחבריה נמלטו למדבר כדי למנוע מהילדים להתחסן • צפו

אריאלה שטרנבך מחדשות 13 הצליחה לחדור לכת 'לביאות השם', שאנשיה משוכנעים שהקורונה היא אמצעי לדילול אוכלוסין, חוששים שבחיסונים מסתתרים שבבים, ובטוחים שהמדינה רוצה לחסן - רק כדי לשלוט בהם • ומה הבעיה במדבר? "הם יסמנו אותנו ויורידו לנו איזה ריסוס אחד וגמרנו"
חרדים 10
ט"ו שבט התשפ"א / 28.01.2021 01:30

בחודשים האחרונים, באופן חשאי ובמידור קיצוני, קמה תנועה של אנשים המשוכנעת כי הקורונה היא אמצעי לדילול האוכלוסייה ולשליטה אלקטרונית באזרחים.

בין היתר, חברי הקבוצה הזו פועלים בשידול אלפי אזרחים שלא להתחסן.

אנשי הקבוצה גם מאמינים כי הולכת להתרחש שואה שלישית, שהמזון בעולם ייגמר, המדינה תפסיק את זרם החשמל, ואז תחסן את כלל האזרחים בכפייה כדי לשלוט בהם.

“אני בטוחה שהסינים כבר תקעו להם איזה שבב במוח, הם מאוד חכמים”, אמרה אחת מנשות תנועת “לביאות השם”, בה חברות נשים שדוגלות בהתנגדות אקטיבית לחיסונים, ואף בביצוע מעשים פליליים.

לפי תאוריית הקונספירציה שהן, חיילי פימ”ה (- הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום) יובאו לארץ כדי לאכוף בכוח את מבצע החיסונים באופן אכזרי ואלים.

“אין לי בעיה לרדת למדבר עם הילדים, הבעיה היא שהם יסמנו אותנו ויורידו לנו איזה ריסוס אחד וגמרנו”, אמרה אחת האימהות שהשתתפה בכנס סודי לתוכו הצליחה להסתנן אריאלה שטרנבך, כתבת חדשות 13.

למרות היעלמותן של משפחות עם ילדים קטנים, פעילות התנועה אינה נעצרת, ואנשיה ממשיכים לפעול במלוא המרץ.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: “חקירת נסיבות היעדרן של האם ובנותיה עדיין מתנהלת. כל היודע דבר על מקום הימצאן מתבקש לפנות לתחנת משטרה או לחיג למוקד 100”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חולי נפש
    28/01/2021 12:28
    גר
  1. חולי נפש ומשוגעים

  2. אם זה נכון
    20/03/2021 03:44
    שחר לוי
  3. אם נגלה שמשהו מהקונספריציות נכון , אני לא מקנא באלו שפעלו נגד הציבור , ונגד ילדינו , הם יהפכו מציידים לניצודים , על ידי הנוון העם , וכמובן בעזרת השם