האלמנה: ‘תחשבו על בתי שנשארה יתומה בבית. איפה היהדות שלכם?’

אלמנתו של הרב אורי אליהו ז"ל, שנפטר מקורונה, גוללה את הכאב הגדול האוחז במשפחה - ותקפה בחריפות את המזלזלים בהנחיות. "מסתובבים אנשים ומכחישים קורונה עם סיפורים הזויים. אנחנו משמידים את עצמנו"
יוסף גרינבוים
ח' שבט התשפ"א / 21.01.2021 14:21

מזל אליהו, אלמנתו של הרב אורי אליהו ז”ל שנפטר מקורונה, גוללה הבוקר (חמישי), בראיון ליקי אדמקר ב’קול ברמה’, את הכאב הגדול האוחז במשפחה ותקפה בחריפות את המזלזלים בהנחיות.

צעיר חרדי שמחפש? הנה כמה הצעות שממש לא כדאי לך להחמיץ

“הרב אורי היה מלמד בתלמוד תורה במשך למעלה מ-30 שנה, עשרות אנשים סיימו ש”ס בזכותו. הוא היה אדם בריא ונדבק בבית הכנסת ביום כיפור. זה ממש רולוטה רוסית. לא חבל עליו?! הוא היה יכול להמשיך ללמד, אבל הוא נפטר בדמי ימיו”.

היא הוסיפה: “מסתובבים אנשים ומכחישים קורונה עם סיפורים הזויים. תחשבו על אלמנות, על הבת שלי בת 14 שנשארה יתומה בבית. איפה היהדות שלכם? אתם לא פוחדים? תחשבו על השכן שלכם, תחשבו על חילול השם. אני נשמרת ונזהרת ועכשיו אני בבית חולה בקורונה.

“אני לא מאחלת לאף אחד לחוש על בשרו מה זה להיות אלמנה. אי אפשר לצאת לרחוב חולה, איך אנשים שיודעים מה זה הציווי האלוקי של ‘ונשמרתם’ מתכחשים והורגים אנשים. לא חשבתי שנהיה בסטטיסטיקה, בעלי נפטר בתוך שבוע, הוא היה ללא מחלות רקע, הוא יכול היה להמשיך ללמד תורה”.

היא המשיכה: “אני עובדת בסופר, ביקשתי מאשה לסדר את המסכה והיא צחקה עלי ואמרה שהרב שלה הבטיח שלא יקרה לה כלום – ולמחרת נדבקתי.

“כל אחד רוצה להתחתן בפאר והדר, וכשהשוטרים באים קוראים להם ‘נאצים’ והמחלה ממשיכה להתפשט. אל תבואו לעזור לי כאלמנה. אני לא רוצה להיות אלמנה. אומרים לי ‘את צעירה’, ‘תתחתני’. קחו אחריות, אנחנו משמידים את עצמנו, אנחנו יותר גרועים מהאויבים שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לימוד תורה
    21/01/2021 16:19
    מיכאל
  1. ונשמרתם מאד לנפשתכם הרמבם בספר המצוות מפרש זאת לא רק רוחניות אלאגם בנפש אם הנפש לא בריאה אין לימוד תורה וכל אלה המזלזלים בהנחיות וגורמים להדבקות מונעים מאחרים את לימוד התורה מפרים על דברי חכמים כל ישראל ערבים זה לזה