‘חוזה התוצאות’ מלוד פורש: ‘לא אפרסם בעתיד עוד תחזיות לניצחון’

הרב מאיר טורנהיים, שחזה כי "כי טראמפ ינצח" - אומר לאחר השבעת הנשיא ביידן: "אני צריך לעשות חשבון נפש. זכיתי ש-22 פעמים הצלחתי לחזות את תוצאות הבחירות. הפעם לא הצלחתי. היו הרבה זיופים אבל אני לא צריך לחפש תירוצים"
אבי כץ
ח' שבט התשפ"א / 21.01.2021 12:32

הרב מאיר טורנהיים, סופר סת”ם, חסיד חב”ד המתגורר בלוד, שוחח אמש (רביעי) עם משה גלנסר במהדורה המרכזית של ‘קול ברמה’ וערך חשבון נפש.

צעיר חרדי שמחפש? הנה כמה הצעות שממש לא כדאי לך להחמיץ

הרב טורנהיים, שבמשך שנים נהג לפרסם תחזיות באמצעות חיפוש בפרשת השבוע של יום הבחירות – הצליח עד כה לזהות את המועמד שינצח בבחירות, בישראל ובעולם.

אלא שבבחירות האחרונות בארה”ב הוא נכשל בענק.

בראיון לאחר השבעת הנשיא ג’ו ביידן – אמר: “אני צריך לעשות חשבון נפש, לא יודע אם אפרסם עוד בעתיד תחזיות לניצחון מועמדים. זכיתי ש-22 פעמים הצלחתי לחזות את תוצאות הבחירות. הפעם לא הצלחתי. היו הרבה זיופים, אבל אני לא צריך לחפש תירוצים״

כזכור, ביום הבחירות הבטיח הרב טורנהיים: “בעזרת השם טראמפ ינצח. שמו של טראמפ מרומז שמונה פעמים בפרשת השבוע וירא. שמונה זה מספר מעל הטבע, לכן למרות כל הסקרים גם הפעם הוא יהיה זה שינצח”.

הרב טורנהיים הוסיף אז, כי בבחירות הקודמות בין הילארי קלינטון לדונלד טראמפ, הקרב היה צמוד הרבה יותר, והוא הבחין בכך מעיון בפסוקי הפרשה.

“בפרשת השבוע ראו בפסוקים את המלחמה הגדולה והצמודה בין המועמדים דאז”, הוא מסביר. “כיום הניצחון של טראמפ על ביידן נראה ברור הרבה יותר”.

אז בבוקר יום רביעי כבר ניתן יהיה לדעת מי הנשיא הבא? הוא נשאל – והשיב: ניצחון זה ניצחון. אם ידעו כבר ברביעי הבא, את זה אני לא יכול לדעת. מה שכתוב בפסוקי התורה – זה מה שיהיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לאחר העיון
    21/01/2021 14:54
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אם הרבי מלובביץ’ חי אז טראמפ עדיין נשיא.

    מר טורנהיים חזה את התוצאות לפי משאלות ליבו ורצונו, כך שהנכון לומר שכל מי שהוא רצה שינצח ניצח (כמעט… והפסיד גם עם שלי יחימוביץ).