וידר דרש – ומחר מועצת בני ברק תדון על ‘השוחד והשחיתות בעיריה’

מועצת העיר בני ברק תקיים מחר בערב ישיבה מן המניין, במהלכה תדון ב'הצעה לסדר' שככל הנראה מעולם לא הועלתה לדיון במועצת העיר החרדית: 'השוחד והשחיתות בעירייה' • חבר מועצת העיר יעקב וידר: "יותר מידי תלונות על קומבינות מכוערות, וסיפורים מחרידים על שחיתויות ומעטפות כסף"
אריה ריבקינד
ז' שבט התשפ"א / 20.01.2021 14:15

מועצת העיר בני ברק, שתקיים מחר (רביעי) בערב ישיבה מן המניין, תדון ב’הצעה לסדר’ שככל הנראה מעולם לא הועלתה לדיון במועצת העיר החרדית: ‘השוחד והשחיתות בעירייה’.

עוד לא בן 27? חושב על פרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

גורמים בעירייה אומרים לחרדים 10, כי בעבר עשו חברי מועצת העיר כל שיכלו כדי למנוע את העלאת הנושא לסדר היום של המועצה, אולם הפעם לא נותרה ברירה, מבחינה חוקית – וראש העירייה, אברהם רובינשטיין, נאלץ לעלות את הנושא הנפיץ  לדיון.

במכתב ששיגר יו”ר הליכוד בבני ברק וחבר מועצת העיר יעקב וידר אל ראש העיר, הוא כתב: “אני מבקש לעלות לסדר יומה של ישיבת מועצת העיר את נושא השוחד והשחיתות”.

וידר לחרדים 10: “יש יותר מידי תלונות על קומבינות מכוערות, וסיפורים מחרידים על שחיתויות ומעטפות כסף. אני מקבל אין סוף פניות מתושבים וגם מעובדי עירייה וחברי מועצה שחוששים להיחשף מחשש לפגיעה, שמספרים על שימוש פסול בכספי ונכסי ציבור.

“אם בעבר העסקנים הצליחו לטייח ולהשתיק את הנושא – אצלי זה לא יקרה. לתושבי בני ברק מגיעים עירייה ונבחרי ציבור שמשרתים אותם ולא גונבים מהם”.

נזכיר, כי רק השבוע הורתה שופטת ביהמ”ש המחוזי בת”א, בפסק דין חריף, לבטל שורה ארוכה של הקצאות, בשווי מאות מיליוני ש”ח, שהעניקה עיריית בני ברק למקורבים של בכירי העירייה – “בניגודי עניינים חמורים ובקבלת החלטות משיקולים זרים”.

 

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא נעים, אבל וידר לצערי צודק
    20/01/2021 23:54
    נועה
  1. זה נושא נפיץ אבל אני ראיתי במו עיני גנבים ורמאים גדולים בעירייה

    • חבל   21/01/2021 09:23

      כואב לראות

  2. יה"ר שיביא להפסת מבול המגיפה בעיר
    21/01/2021 08:31
    עיר התורה
  3. אמן