באיזו שיטה הכי מומלץ לכם להדביר נמלים – בריסוס או בג’ל?

בין אם אתם צריכים לבצע הדברה באמצעות ג'ל בביתכם ובין אם אתם זקוקים להדברה בריסוס, חשוב לבחור במדביר שיודע כיצד לבצע את סוגי ההדברה הללו בצורה הטובה והמקצועית ביותר
תוכן שיווקי
ז' שבט התשפ"א / 20.01.2021 12:28

נמלים עלולות להווות מטרד לא נעים. אם אתם מגלים נמלים בבית העסק שלכם, בבית הפרטי שלכם או במשרד שלכם, חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר העוסקים בתחום הדברת נמלים.

חשוב לקחת בחשבון כי בעיית נמלים שאיננה מטופלת באופן מידי, עלולה לגרום לנמלים להתרבות בצורה מהירה מאוד והמצב עלול להיות חמור הרבה יותר מכפי שהוא ועל כן, חשוב לבצע הדברה מיד כאשר מזהים נוכחות של נמלים.

כיום ניתן לבצע הדברת נמלים בג’ל או בריסוס ויש לבחור את השיטה המתאימה, בהתאם לפרמטרים שונים.

הדברה בג’ל – מתי כדאי לבחור בה?

הדברת נמלים בג’ל היא פתרון מתאים בכל מקרה שבו לא ידוע מקור הקן של הנמלים. במצב שכזה, אין טעם לרסס. פיזור ג’ל מבטיח באופן הרמטי את סילוק הנמלים. הנמלים נמשכות לג’ל ולוקחות איתן אותו לקן. בקן גם המלכה אוכלת את הג’ל וכך בעצם ניתן לחסל את הקן כולו.

הג’ל הוא חומר חסר ריח לחלוטין והוא כולל חומר בשם פיפרוניל. מדביר מקצועי אשר יודע כיצד לעסוק בתחום הדברת נמלים בבית או בגינה ויש לו רישיון מדביר בתוקף מהמשרד להגנת הסביבה, ישתמש רק בחומר ריסוס נגד נמלים שאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה, במינון הנכון, על מנת שלא לסכן אתכם.

מתי כדאי לבחור הדברת נמלים בריסוס

ריסוס נגד נמלים הוא השיטה שכדאי לבחור בה כאשר המיקום של הקן ידוע. המדביר צריך לרסס את סביבת הקן ואת הדרך שהנמלים עוברות מהקן לביתכם או לגינה שלכם וכך הוא בעצם מחסל בצורה סופית את הופעתן של הנמלים בביתכם.

ריסוס נגד נמלים רלוונטי גם עבור נמלי אש הידועות כנמלים אדומות. אם המדביר ממליץ לכם על ריסוס בבית תדרשו לצאת לפרק זמן של שעתיים-שלוש מהבית, אך אם יש לכם ילדים קטנים או חיות מחמד תדרשו לצאת מהבית לפרק זמן ארוך יותר.

הדברת נמלים בגינה

הדברת נמלים בגינה מתבצעת לרוב בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר לרוב הדברה זאת תתבצע באמצעות ג’ל, אלא אם כן ידוע מקור הקן. פיזור הג’ל יתבצע בעיקר באיזורים שיש בהם צמחיה וכן באזורים לחים כגון: בסמוך לצינור ההשקיה שלכם, ליד הברז ואם יש לכם בריכת נוי או בריכת שחיה גם בסמוך לבריכה.

לרוב כאשר מבצעים הדברה באמצעות ג’ל, יש צורך לבצע סבב נוסף של פיזור ג’ל לאחר שבועיים מהפיזור הראשון.

כיצד בוחרים מדביר?

בין אם אתם צריכים לבצע הדברה באמצעות ג’ל בביתכם ובין אם אתם זקוקים להדברה בריסוס, בהתאם לנסיבות השונות, חשוב לבחור במדביר שיודע כיצד לבצע את סוגי ההדברה הללו בצורה הטובה והמקצועית ביותר. המדביר ידע באיזה סוג הדברה כדאי לבחור במקרה שלכם ויישם את השיטה הנבחרת.

כותב המאמר: המדביר שמציל – הדברה בפריסה ארצית

ערוץ היוטיוב של המדביר שמציל

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות