ביי ביי וואטסאפ: עשרות מיליונים עוברים למתחרות ‘טלגרם’ ו’סיגנל’

לאחר שחברת פייסבוק הודיעה על שינוי מדיניות הפרטיות של וואטסאפ החל מה-8 בפברואר, עשרות מליונים מכל העולם עוברים למתחרים • "בשבוע הראשון של ינואר טלגרם עברה את רף 500 מיליון המשתמשים הפעילים"
חרדים 10
כ"ט טבת התשפ"א / 12.01.2021 22:43

נטישה המונית של וואטסאפ? לאחר שחברת פייסבוק הודיעה על שינוי מדיניות הפרטיות של וואטסאפ החל מה-8 בפברואר, שתאפשר שיתוף נתונים בין וואטסאפ לבין פייסבוק, נרשם גל היסטרי של הורדות של שתי אפליקציות מתחרות – ‘טלגרם’ והכוכבת החדשה ‘סיגנל’.

חושב על קריירה ממש טובה ופרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

על פי נתוני חברת Sensor Tower, בין 6 ל-10 בינואר הורדה ‘סיגנל’, הנחשבת ליותר מאובטחת מבין השתיים, כ-7.5 מיליון פעמים. במקביל, על פי נתוני Apptopia, הורידו את ‘טלגרם’, בין יום רביעי האחרון ליום ראשון, 5.6 מיליון הורדות.

מייסד טלגרם, פאבל דורוב, הודיע היום בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כי האפליקציה חצתה במהלך השבוע הראשון של חודש ינואר את רף 500 מיליון המשתמשים הפעילים.

רוצה הגשמת חלום? כל תפקיד שרק תרצה, בכל מקצוע, עם המון הטבות

המייסד כתב: “בשבוע הראשון של ינואר טלגרם עברה את רף 500 מיליון המשתמשים הפעילים מדי חודש. לאחר מכן זה המשיך בצמיחה: 25 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו לטלגרם רק ב-72 השעות האחרונות”.

בהודעת היישומון נכתב כי מתוך המצטרפים החדשים ב-72 השעות האחרונות – 38% הגיעו מאסיה, 27% מאירופה, 21% מאמריקה הלטינית ו-8% הגיעו מאזור המזרח התיכון וצפון־אפריקה.

הפופולריות של אפליקציית ‘סיגנל’ עלתה במיוחד לאחר שאילון מאסק, מייסד ‘טסלה’, והאיש העשיר בעולם, המליץ לעוקביו ברשתות החברתיות לעבור ‘סיגנל’.

ראשי “סיגנל” התחייבו כי האפליקציה לא תשמור מידע אישי, אנשי קשר או מיקום של המשתמשים, ולא תגבה נתונים אלו בענן כפי שעשו אפליקציות אחרות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות