יפרוש מיש עתיד ויחבור לחולדאי? עפר שלח ימסור הצהרה מיוחדת

ח"כ ממפלגת יש עתיד צפוי למסור הצהרה פוליטית לאחר ההודעה על הבחירות • שלח, ניסנקורן וחולדאי במגעים להקמת מפלגת שמאל חדשה • חוסר הסכמה בין השלושה מי מביניהם יעמוד בראש המפלגה
אריה ריבקינד
ט' טבת התשפ"א / 24.12.2020 09:54

בחירות 2021: ח”כ עפר שלח יכנס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת במהלכה צפוי למסור הצהרה פוליטית.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • ניתן להרוויח כסף מהמצב

הצהרתו הצפויה מעלה את האפשרות כי הוא מתכנן לפתוח בדרך עצמאית בפוליטיקה, ואף אולי לחיבורי המשך עם הצד השמאלי יותר במפה הפוליטית.

לפי דיווח הבוקר ברשת ב’,  חבר הכנסת עפר שלח, שר המשפטים אבי ניסנקורן וראש עיריית תל אביב רון חולדאי מקיימים מגעים להקמת מפלגת שמאל.

לפי הדיווח, בין השלושה מתקיימות שיחות על ריצה משותפת במסגרת מפלגה חדשה, אך גם במסגרת שיקום ומיתוג מחודש של מפלגת העבודה. נכון לעכשיו ישנו חוסר הסכמה בין השלושה מי מביניהם יעמוד בראש המפלגה.

שלח, חולדאי וניסנקורן סירבו להגיב.

בחודש ספטמבר האחרון עלו היחסים בין השניים על שרטון כאשר שלח הודיע על כוונתו להתמודד על ראשות מפלגת “יש עתיד” בהמשך לדרישתו לקיים פריימריז.

בהודעה שמסר אז כתב שלח: “כשקמה יש עתיד, נקבע כי בחירות כאלה יתקיימו עוד לפני הכנסת ה-21. מאז הוזז המועד פעמיים – במהלכים חשאיים, ללא שיתוף הח”כים של המפלגה והפעילים שלה”, כתב שלח בהודעתו, בה עקץ במרומז את לפיד. “בינתיים חלפו שמונה שנים ועוד מעט חמש כנסות. יש עתיד היא היום תנועה בוגרת וחזקה עם קבוצת אנשים מעולה. הגיע הזמן לקיים מה שהבטחנו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות