הנשיא ריבלין מבהיר: “לא אחזור לפוליטיקה, בגיל 82 זה קצת מופרז”

הנשיא התייחס לשמועות לפיהן יוצע לו עם תום כהונתו כנשיא לעמוד בראש גוש המרכז-שמאל: "אני חייב למשפחה שלי כמה שעות חסד ויש לי את הנכדים שלי שאני צריך 'לשלם' להם פיצויים"
אריה ריבקינד
ט"ו כסלו התשפ"א / 01.12.2020 17:35

נשיא המדינה, רובי ריבלין, הכחיש בראיון שהעניק היום (שלישי) לאתר ‘שווים’ ויפורסם ביום חמישי הקרוב, בו יצוין היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות את השמועות לפיהן בכוונתו לשוב לפוליטיקה בתום כהונתו.

הזדמנות מטורפת: אלפי משרות מהחברות המובילות מחכות עבורך

את הראיון עם הנשיא ערך אורי יצחקי, בן 26, המתגורר בתל אביב, שערך ראיונות עם שלל אנשי תרבות ובידור לאורך השנים. אורי, שעובד באתר ‘שווים’, מאובחן על הרצף האוטיסטי.

על השאלה בנוגע לאפשרות שישוב לפוליטיקה, ויעמוד בראש גוש המרכז-שמאל, אמר הנשיא: “שנים רבות שאני משרת את המדינה – בעיריית ירושלים, בכנסת, בממשלה והייתי לנשיא המדינה. חשוב מאוד שהזקנים יתנו עצות להנהגת המדינה, אבל אני חושב שלהתעסק בפוליטיקה בגיל 82 זה קצת מופרז”.

נשיא המדינה הוסיף:  “אני חייב למשפחה שלי כמה שעות חסד ויש לי את הנכדים שלי שאני צריך ‘לשלם’ להם פיצויים על זה שסבא היה נשיא מדינה שבע שנים ולפני כן עשר שנים יושב ראש כנסת ולפני כן חבר כנסת וחבר בממשלה, אז מגיע להם שאני אהיה אצלם ולא אצל הפוליטיקאים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות