‘משחררים מי שחושב שרוצים להרוג אותו?’: האחות מדברת • צפו

אחותו של ש', הצעיר שהוא ואחיו הם נפגעי ההתעללות המזוויעה של הכת של אליאור חן, אומרת כי הוא תקף את בני המשפחה עם סכין בעקבות השלכות ההתעללות שעבר • "תראו לאן הוא הגיע, הוא בחיים לא היה עושה את זה, יש לו לב זהב" • כתבתה של ורד פלמן, באדיבות 'כאן חדשות'
חרדים 10
י"ד כסלו התשפ"א / 30.11.2020 01:54

אחותו של ש’, החשוד בניסיון רצח של אמו אימו, אחיו וגיסתו בשעת סעודת ליל שבת בביתם שבשכונת רמת בית הכרם בירושלים, סיפרה היום (ראשון) לורד פלמן ב’כאן חדשות’ –  על השתלשלות האירועים.

“הבאנו אותו הביתה, הכול היה בסדר. הוא ישב איתנו בשולחן ואז הוא קם באמצע האוכל והתחיל לדקור. הוא כל הזמן חשב שרוצים להרוג אותו”.

ש’ ואחיו הם נפגעי ההתעללות הקשה של הכת של אליאור חן וחסידיו, שהותירה את אחד האחים במצב של צמח.

על אליאור חן חן נגזרו בשנת 2011 – לפני 10 שנים – 24 שנות מאסר בפועל.

“הוא עבר טראומה מאוד קשה”, מספרת האחות. “עוד לפני שכולנו נפגענו, אותו הוציאו מבית הספר הקודם. הוא למד לבר המצווה שלו עם מכות. הוא בא אליי יום אחד ואמר לי שהוא רוצה להתאבד. הוא לא היה מסוגל לנהל שום חיים נורמליים מאז. תראו לאן הוא הגיע, הבן אדם שדוקר את המשפחה שלו. והוא בכלל לא יודע שהוא עשה את זה. הוא לא חושב שהוא עשה את זה.

“הוא גם בחיים לא היה עושה את זה, יש לו לב זהב”.

ש’ התמכר לסמים ולפני כשבוע וחצי אושפז בבית החולים לבריאות הנפש ‘איתנים’ – ובהמשך שוחרר.

“פשוט שחררו אותו, באיזה טירוף אתם משחררים מישהו שחושב שרוצים להרוג אותו?”, תהתה האחות.

בשל הנזקים הקשים שלדבריהם עדיין משפיעים על חייהם, תובעים ש’ ואחיו את גורמי הרווחה, משרד החינוך והעיריות שלטענתם “כשלו בתפקידם בשמירה על שלומם”.

בדיון אמש בבית המשפט התפרץ ש’ באולם: “אין לי אבא ולא אמא, היא נרצחה מזמן. אני לא רוצה עורך דין, אני עורך הדין של עצמי. אני מייצג את עצמי”.

אמו, שישבה באולם, פרצה בבכי.

השופטת האריכה את מעצרו בעשרה ימים, וקבעה כי יישלח להסתכלות פסיכיאטרית מעמיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות