מטה ההסברה למגזר החרדי מגיש: מגזין בריאות לאישה החרדית ‘על טעם וריח’

במגזין, לצד טורים, יש גם מידע מקיף על חיסונים, על ההתמודדות הכפולה עם הקורונה ותחלואת החורף, על תזונה בריאה, ועל הקושי הנפשי והרגשי • המגזין יופץ בדיוור ישיר ב-190,000 עותקים
חרדים 10
י"ג כסלו התשפ"א / 29.11.2020 13:46

מטה ההסברה למגזר החרדי במשרד הבריאות השיק מגזין בריאות לאישה החרדית – ‘על טעם וריח’.

במגזין תוכן מרתק ומעשיר, בהשתתפות מיטב הכותבות בעריכתה של מיכל סגל.

הרבנית ימימה מזרחי בטור מרומם על תפקידנו כאימהות בימים אלו, שרי רוט בתובנות על מנהיגות, שלהבת חסדיאל במסר מרגש על אחריות, ונעמה עידן בטור חשוב על הריון ולידה בימי קורונה.

במגזין ‘על טעם וריח’ תוכלו לקרוא מידע מקיף על חיסונים, על ההתמודדות הכפולה עם הקורונה ותחלואת החורף, על תזונה בריאה במיוחד בתקופה הזו, ועל הקושי הנפשי והרגשי – נושא אקוטי במשפחות רבות.

במגזין תקראו על העמותה שמציבה את בריאות האישה החרדית במרכז, ראיונות מעניינים עם מחלימות מקורונה, ותשובות לשאלות נפוצות ששאלו נשים במוקד הטלפוני של משרד הבריאות.

במדור ׳בריאות בסטייל׳ – מתכוני בריאות של השפית דבורה סורוצקין, סיפור מאת הסופרת מירי סגל ולקט תמונות שלכד במצלמתו האמן הירושלמי עזרא לנדאו.

“ההבנה שהאמא היא הדמות המשפיעה והילדים רואים בה מודל לחיקוי, מחייבת אותנו לספק לה את מקסימום המידע, ואנו משתדלים לעשות זאת באופן חוויתי ומהנה” אומרים במטה ההסברה, ״האמא היא עיקר הבית, היא זו שאחראית על התזונה ומנהלת את שגרת השמירה על הבריאות של בני הבית, חשוב לנו להעניק לה תוכן וידע רלוונטיים״.

המגזין יופץ בדיוור ישיר ב-190,000 עותקים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות