נחנך הסניף המחודש  של ‘שוק מהדרין’ בשכונת עמישב • תמונות

באירוע נטלו חלק עשרות רבנים ואישי ציבור, שהעלו על נס את פועלה של הרשת עבור ציבור שומרי התורה • ראש ישיבת 'אור ישראל' ורבה של שכונת גני הדר שיגרו מכתבי ברכה מיוחדים שהוקראו באירוע
חרדים 10
י"א כסלו התשפ"א / 27.11.2020 01:37

ביום שלישי האחרון חנכה רשת ‘שוק מהדרין’ מקבוצת יינות ביתן את הסניף החדש והמשודרג בשכונת עמישב בפתח תקוה.

בחודשים האחרונים עבר הסניף שיפוץ ומתיחת פנים מאסיבית בהשקעה גדולה מאוד, וכעת הוא מציע חווית קניה נדירה לציבור החרדי, חווית קניה שכוללת את היצע המוצרים הרחב ביותר בכשרויות המהודרות ביותר ובמחירים הזולים ביותר.

בטקס חנוכת הבית נערך מעמד קביעת מזוזה בו נטלו חלק רבנים ואישי ציבור. ברשימת המשתתפים המכובדת ניתן למצוא את רבה הראשי של פתח תקוה הגאון רבי מיכה הלוי, ראש מוסדות יצחק ירנן הגאון רבי יצחק ברדא, רב קהילת קהל חסידים הגאון רבי יקותיאל רוזנבאום, האדמו”ר ממעז’יבוז’, חבר הכנסת אוריאל בוסו,  סגני ראש העיר איציק דיעי ואליהו גינת, חברי המועצה ישראל פרידמן, אשר שוקר, משה צלאח, בלאי דמלאש, שמעון ברגמן, צבי בליץ ומנהל אגף חינוך מאיר הנדלסמן.

במהלך האירוע שיבחו הדוברים כולם את פועלה ומאמציה של הרשת עבור ציבור שומרי המצוות, כאשר הדבר ניכר הן בהידורים ובאווירה המיוחדת שיש בסניפי הרשת והן במחירים שנועדו להקל על קהל הצרכנים.

לאחר מכן נערך מעמד קביעת מזוזות בו כובדו הרב הלוי, הרב ברדא והאדמו”ר ממעז’בוז’.

רגע מיוחד במהלך האירוע נרשם כאשר הוקראו מכתבי הברכה ששיגרו ראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן (את המכתב הקריא חבר מועצת העיר ישראל פרידמן) ורבה של שכונת גני הדר הגאון רבי שלמה גוטפריד (את המכתב הקריא חבר מועצת העיר שמעון ברגמן).

מנהלי הרשת הודו לרבנים ואישי הציבור על דברי התמיכה החמים והבטיחו להמשיך לעשות הכול על מנת לשמר את שיתוף הפעולה והאמון הרב בין הצדדים לטובת הציבור החרדי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות