מה אמר הרב יצחק יוסף לנציגי משפחת המלוכה שהגיעו מבחריין?

הראשון לציון נפגש במלון 'המלך דוד' עם משלחת של בני משפחת המלוכה מבחריין - המבקרת בישראל • ביקש להודות באופן אישי למלך בחריין על קידום הסכמי השלום • בין המשתתפים: שהגרירה בעבר בארה"ב, הנמנית על הקהילה היהודית בבחריין
יוסף גרינבוים
ט' כסלו התשפ"א / 25.11.2020 15:10

במפגש שהתקיים היום (רביעי) במלון ‘המלך דוד’, נפגש הראשון לציון הרב יצחק יוסף עם משלחת של בני משפחת המלוכה מבחריין – המבקרת בישראל במסגרת המרכז לסובלנות ודו קיום בין הדתות של מלך בחריין.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

את המשלחת מוביל שייח’ ח׳אלד, בן משפחת המלוכה הבחריינית, המכהן כיו״ר מועצת המנהלים של המרכז. בנוסף השתתף שייח’ סאלח יוסוף איברהים עבדל-עזיז, חבר הבית העליון של הפרלמנט הבחרייני, ושגרירת בחריין בארה״ב בעבר –  הודא עזרא נונו, המשתייכת לקהילה היהודית בבחריין.

בפגישה  השתתף גם חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל הרב אליעזר שמחה וייס.

הראשון לציון הגר”י יוסף אמר לנוכחים כי העם בישראל רוצה ומעוניין בשלום בין כלל המדינות במזרח התיכון וביקש משייח’ ח׳אלד להודות באופן אישי למלך בחריין על קידום הסכמי השלום עם מדינת ישראל.

השייח’ הודה לו ואמר כי ימסור זאת למלך באופן אישי.

הראשון לציון שיבח בפני המשתתפים את הסכמי השלום בהובלתם של ראש הממשלה ושל נשיא ארה”ב, הסכמים שמטרתם צמצום השנאה והאלימות והגברת הידידות בין בין עמים שכנים. ידידות שתביא לפריחה כלכלית וחברתית.

המשלחת הודתה לרב על הפגישה ועל יצירת השיח בין המנהיגים הרוחניים של המדינות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות