נתניהו יעבור בדיקה במערכת העיכול תחת טישטוש: גנץ יהיה המ”מ

את הבדיקה, שנקבעה מראש, ילווה רופאו האישי של ראש הממשלה, ד"ר צבי הרמן ברקוביץ' • בגלל הבדיקה, נתניהו הקדים את סיכום השבוע החולף
אריה ריבקינד
ד' כסלו התשפ"א / 19.11.2020 23:21

ראש הממשלה בנימין נתניהו יעבור מחר (שישי) בדיקה שגרתית שנקבעה מראש במערכת העיכול.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

את הבדיקה ילווה רופאו האישי של ראש הממשלה, ד”ר צבי הרמן ברקוביץ’,  והיא תתבצע תחת טישטוש.

שר הביטחון בני גנץ ימלא את מקומו של ראש הממשלה בזמן הבדיקה.

מוקדם יותר הערב פרסם ראש הממשלה סרטון בו סיכם את השבוע החולף:

”היה לנו שבוע של הישגים ותקווה, אבל היו בו גם ביטויים מכוערים שלא היו צריכים להיאמר. אני גיניתי את זה, וזה זכה לגינוי נרחב ובצדק.

”יש כל כך הרבה מעשים נפלאים שנעשים על-ידי אזרחי ישראל. מעשים של אהבת חינם וחבל שזה לא זוכה ליותר תשומת לב. ויש גם הישגים גדולים. אני חושב שצריך לשמור על תרבות הוויכוח בגבולות ברורים ואם נעשה את זה גם נתווכח וגם ננצח”.

ראש הממשלה פירט את הישגי השבוע: ”רמת התחלואה הנמוכה – התכנסנו בקבינט הקורונה ביום ראשון וקיבלנו החלטות קשות, אבל הכרחיות כדי להמשיך לשמור על רמת התחלואה של ישראל שהיא מהנמוכות בעולם המערבי.

”יש לנו חדשות טובות בחיסונים”, סיפר נתניהו, ”שוחחתי השבוע עם ראשי חברות פייזר ומודרנה, שתי חברות שהצליחו הצלחה גדולה מאוד בניסויים לחיסון. והבטחתי שנקבל מיליוני חיסונים ועוד תוספת חיסונים לאזרחי ישראל. המדיניות שלי שלכל אחד ואחת מכם תהיה האפשרות להתחסן.

”אני אומר את זה כי אנחנו לא מדינה גדולה. היינו יכולים להידחק לסוף התור. אבל המדיניות שלי היא להבטיח שיהיה לנו כמה שיותר חיסונים לכמה שיותר אזרחים, מכמה שיותר מקורות וכמה שיותר מהר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות