הרגע הגורלי של פולארד: יעלה לישראל? ההגבלות יסתיימו מחר

בתום חמש שנים משחרור המרגל: מחר אמורות לפוג ההגבלות הקשות שמנעו את יציאתו מניו יורק • אבל המשפחה לא קיבלה הודעה ממשרד המשפטים האמריקני באשר לשאלה האם כל המגבלות יוסרו או שיש התנגדות
חרדים 10
ד' כסלו התשפ"א / 19.11.2020 22:53

האם ג’ונתן פולארד יגיע בקרוב לישראל? חמש שנים לאחר ששוחרר מהכלא, מחר (שישי) אמורות לפוג ההגבלות הקשות שמנעו מפולארד, שהורשע בריגול למען ישראל, את יציאתו מניו יורק.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

פולארד שהה 30 שנה בכלא האמריקני.

בחמש השנים מאז שחרורו הוטלו עליו הגבלות קשות: הוצמד לגופו GPS, אסור היה לו לצאת מתחומי 12 מייל מהבית, הוא היה חייב להימצא בביתו בשעות הלילה, ניתן היה להיכנס למחשבים שלו – וכמובן, נאסרה עליו היציאה מארה”ב.

על פי הפרוטוקול ההגבלות הללו יסתיימו מחר, ולכאורה הוא יכול לעלות לישראל – דבר שהוא מבקש לעשות כבר עשרות שנים.

בראיון לאולפן ynet אמרה מנכ”לית ארגון “שורת הדין”, עו”ד ניצנה דרשן-לייטנר, כי הסיכוי שיגיע לישראל תלוי בהחלטה אמריקנית בשאלה אם הוא עדיין מהווה סיכון ביטחוני.

המראיין, אטילה שומפלבי, תהה מה יקרה עכשיו ודרשן לייטנר השיבה: “בימים אלו התקופה הזו מסתיימת וצריכה להתקבל החלטה מה יעלה בגורלו. או שהוא ישתחרר ויחזור הביתה לישראל, או חלילה ייאלץ להישאר שם”.

ב’כאן חדשות’ צוין, כי המשפחה לא קיבלה הודעה ממשרד המשפטים האמריקני באשר לשאלה האם כל המגבלות יוסרו או שיש התנגדות לכך.

לצד זאת, גם מצב בריאותה של רעייתו של פולארד, אסתר, היא גורם בהחלטתם, וייתכן שהם ירצו לחכות עד שמצבה יאפשר את עלייתם גם אם יסתיימו ההגבלות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות