WOW!: תגובת ‘זום’ על ההתוועדות של שליחי חב”ד הארוכה בהיסטוריה

לאחר יותר מ-100 שעות של התוועדות בהשתתפות אלפי שליחי חב"ד מחמש יבשות, באמצעות אפליקציית 'זום', ודיווחים שהחלו לעלות בכלי התקשורת - התייחסה הנהלת החברה במילה WOW
נוחי גולד
ג' כסלו התשפ"א / 19.11.2020 11:30

שברו שיא: חברת ‘זום’ העולמית הגיבה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה, עם יותר ממיליון עוקבים, על ההתוועדות הארוכה ביותר בהיסטוריה של שלוחי חב”ד – במילים WOW that’s impressive! (ואוו.. זה מרשים).

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

הכל החל כאשר במוצאי שבת האחרונה נפתחה ב’זום’ התוועדות של שלוחי חב”ד ברחבי העולם, במסגרת ה’מלווה מלכה’ של ‘כינוס השלוחים העולמי’, אשר עודנה נמשכת, כבר למעלה מ-100 שעות ברציפות, כשבכל עת מתחלפים המשתתפים – והיא קיבלה את התואר ה”התוועדות הארוכה ביותר בהיסטוריה”.

הרב יוסי לאזרוב, משלוחי חב”ד בטקסס, העלה תיעוד של ההתוועדות ממחשב הנייד שלו וכתב: “למעלה מ-1,000 רבנים מ-6 יבשות כבר למעלה מ-100 שעות, בשיחה בכנס הבינלאומי שלהם”.

על כך הגיבה חברת ‘זום’ בהפתעה.

תגובות רבות הגיעו בהמשך, כאשר לדוגמא, כתב הרב יוסי סופר ממלבורן: ” זהו הצומת האולטימטיבי של חדשנות וטכנולוגיה מודרנית עם חוכמה נצחית עתיקה. כל כך מיוחד!”

הרב ראובני גרברצ’יק מלונדון, הגיב לחברת ‘זום’: “תודה לכם על הפלטפורמה הנפלאה המאפשרת לנו מכל רחבי העולם להיפגש במשך שעות ארוכות ומרגישים כל כך קרובים אחד לשני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ניסוח תקין
    16/07/2021 05:26
    שרה
  1. הניסוח התקין של כותרת הכתבה הוא: תגובת ‘זום’ על ההתוועדות הארוכה בהסטוריה של שליחי חב”ד
    הייתי חייבת….