הרב הראשי מכחיש שהנשיא פוטין חולה אחרי שראה אותו ב’זום’

הגר"ב לאזאר, רבה הראשי של רוסיה, הכחיש בשיחה עם 'המודיע' את הדיווחים על מצב בריאותו של פוטין: "המצאה חסרת בסיס. רק לפני מספר ימים נפגשתי עמו, והוא נראה בריא לחלוטין" • גורם ברוסיה: "זה היה בזום. זה כמו שאני אראה אותו בטלוויזיה ואחליט אם הוא נראה בריא או לא"
נתן פרל
כ"ד חשון התשפ"א / 11.11.2020 13:54

האם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חלה במחלת הפרקינסון ויפרוש בקרוב? לפי דיווח ביום שישי ב’דיילי מייל’ הבריטי, המתבסס על גורמים במוסקבה, החשדות לגבי מחלתו של פוטין התגברו, לאחר התמונות האחרונות שבהן נראה שינוי במצבו הרפואי.

הפעם זה ממש מפתיע: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

הסברה האפשרית כי חלה במחלת הפרקינסון, הועלתה לאחר שבכמה סרטוני וידאו שונים, נראה הנשיא כשרגליו מקפצות. בנוסף, ה’סאן’ דיווח כי פוטין נראה לאחרונה כשאצבעותיו מתעוותות בזמן שהחזיק עט כתיבה ואחז בכוס.

אלא שבשיחה שקיים עם עיתון ‘המודיע’ מכחיש רבה הראשי של רוסיה, הגר”ב לאזאר, המוגדר בעיתון “כאחד האנשים הקרובים לנשיא”, את מה שהוא מכנה “השמועות שנפוצו” בנוגע למצב בריאותו של הנשיא פוטין ולפרישתו הצפויה.

הרב לאזאר אמר: “מדובר בהמצאה חסרת בסיס. גם דובר הקרמלין דאג להוציא מיד הכחשה רשמית ולהבהיר שאין לכך כל ביסוס. מצבו של הנשיא מעולה, ואני יכול להעיד על כך מהתרשמות אישית”.

לדבריו, “נפגשתי עם הנשיא רק בשבוע שעבר, כמובן בפגישה מרחוק ברוח הימים, אך ניהלנו שיחה והנשיא נראה היה במיטבו. אמנם, איני רופא, אך לפחות מההתרשמות שלי אני יכול להעיד שהנשיא היה נינוח, קשוב וחיוני, כך שעוד לפני שפורסמה ההודעה הרשמית של הקרמלין הבנתי שמדובר בהמצאה ובשמועה שאין מאחוריה דבר”.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

הפגישה ב’זום’ היתה פגישה בה השתתפו כל ראשי הדתות במדינה: נכחו בה הרב לאזאר כמייצג הדת היהודית, המופתי המוסלמי הראשי, נציג הכנסיה, ונציג הדת הבודהיסטית.

גורם יהודי ברוסיה תהה, כיצד הרב הראשי מכחיש את הדיווחים בכזו נחרצות, על בסיס פגישה שקיים ב’זום’.

“זה כמו שאני אראה אותו בטלוויזיה ועל בסיס זה אחליט אם הוא נראה בריא או לא”, אמר הגורם בשיחה עם חרדים 10.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות