“שבורי לב”: כשאברהם פריד נענה ל’אתגר’ של חנן בן ארי • האזינו

הזמר והיוצר הישראלי הפופולארי חנן בן ארי, הציב אתגר לזמר החסידי אברהם פריד: לבצע את שירו 'שבורי לב' שכתב מתוך כוונה להציע לו לשיר אותו • פריד נענה ופרסם היום את הביצוע
דב למל
כ"ב חשון התשפ"א / 09.11.2020 13:08

הזמר החסידי אברהם פריד נענה ל’אתגר’ שהציב לו  הזמר והיוצר הישראלי הפופולארי חנן בן ארי, והיום (שני) עלה לרשת ביצוע של פריד לשירו של בן ארי – “שבורי לב”.

“נענתי בשמחה לבקשתו של ידידי, הזמר המדהים חנן בן ארי”, כתב פריד, “והרי לפניכם ביצוע שלי לשירו ‘שבורי לב'”.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

בשבוע שעבר הזמין הזמר והיוצר חנן בן ארי את העוקבים שלו ברשת לשלוח שאלות בכל נושא – עליהן השיב  בן ארי ב’סטורי’ באינסטרגם.

אחד הגולשים שאל את בן ארי מה דעתו על הזמר אברהם פריד.

בן ארי השיב: “אברהם פריד הוא זמר ענק ומרגש בטירוף, שאני גדלתי עליו כל הילדות שלי. לא צריך להיות חובש כיפה בשביל להבין כמה הוא באמת ענק ואחד בדור.

“השיר האחרון שלי ‘שבורי לב’, כשכתבתי והלחנתי אותו, חשבתי וחלמתי שאברהם פריד ישיר אותו. ממש דימיינתי אותו בראש שלי. ויודעים מה, אני מנצל את ההזדמנות הזו לעשות את הצעד האמיץ”.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

בן ארי פנה לפריד: “ר’ אברמל’ היקר, אתה בטח בניו יורק עכשיו. אני רוצה לאתגר אותך כאן מארץ הקודש ולבקש ממך לעשות ביצוע משלך לשיר ‘שבורי לב’, עם הקול העוצמתי והמרגש שלך. זה יהיה מרגש וכבוד וחלום בשבילי”.

פריד לא נותר אדיש והגיב בעמוד שהוא מפעיל ברשת החברתית ‘פייסבוק’: “כשחנן מאתגר, אני בהחלט שוקל את העניין”.

היום הוא סיפר: “לפני 4 שנים פגשתי לראשונה את חנן בן ארי. חברים הציעו שאארח אותו במופע הקיץ שלי בבריכת הסולטן. לא היינו זקוקים ליותר מכמה רגעים, כדי להרגיש בחיבור הנשמות.

“חנן סיפר לי שגדל על השירים שלי ואני סיפרתי לו שאני אוהב כל שיר שמתחיל במילה ‘אמא’, אבל השיר ‘אמא אם הייתי יכול’, מביא אותי לידי דמעות. מאז, שמחתי על כל הזדמנות שהיתה לי, לשוב ולארח אותו. האנרגיות שהוא מביא איתו לבמה, סוחפות את כל מי שנמצא מסביבו.

“לפני כמה ימים קיבלתי סרטון מחנן שיש לו חלום, שאבצע את שירו ‘שבורי לב’. הוא סיפר שם, שכשכתב והלחין את השיר, דמיין שאני מבצע אותו. היות ו’אין מסרבין לגדול’, נכנסתי למחרת לאולפן והרי הביצוע שלי לפניכם…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יפה
    18/11/2020 20:54
    ש.ב
  1. וואו