קנסות? פינדרוס: הממשלה חייבת להתחשב בעמדה שלנו

לקראת הדיון המתוכנן בישיבת הממשלה על העלאת גובה הקנסות • יו"ר סיעת יהדות התורה: ''הממשלה חייבת להתחשב בעמדות סיעות הקואליציה ולא לדון בהצעה שלא מקובלת על כולם " • "אמרנו שנתנגד להעלאת הקנסות, הגבוהים ממילא. הממשלה צריכה לגבש פתרונות ולא להגדיל קנסות"
אריה ריבקינד
י"ד חשון התשפ"א / 01.11.2020 11:43

לקראת הדיון המתוכנן בישיבת הממשלה על העלאת גובה הקנסות למפרי הנחיות הקורונה, אומר הבוקר (ראשון) יו”ר סיעת יהדות התורה, ח”כ יצחק פינדרוס,  כי בהתאם להחלטת סיעת יהדות התורה להתנגד להעלאת גובה הקנסות – נציגי הסיעה יצביעו נגד ההחלטה במליאת הכנסת ובוועדות.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

פינדרוס,  המוביל את ההתנגדות של סיעת יהדות התורה, אומר:  ”הממשלה חייבת להתחשב בעמדות סיעות הקואליציה ולא לדון בהצעה שלא מקובלת על כל השותפות הקואליציונית.

“אמרנו וחזרנו, כי נתנגד להעלאת גובה הקנסות, הגבוהים ממילא – במיוחד על רקע המצב הכלכלי הקשה בו נתונים אזרחי ישראל בכלל ובעלי העסקים הקורסים בפרט. הממשלה צריכה לגבש פתרונות ולא להגדיל את הקנסות”.

כפי שדווח בשבוע שעבר,  במשרד הבריאות ישנו את סכומי הקנסות לאולמות אירועים, מוסדות חינוך ועסקים שייפתחו בניגוד להנחיות – וסכום הכסף יהיה אחיד לכולם ויעמוד על 20 אלף שקלים.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

לפי תזכיר החוק המקורי, עסק שיפר את איסור ההפעלה היה אמור להיקנס ב-10,000 שקלים, ולא ב-5,000 כפי שהחוק כיום. קיום מסיבה, אירוע, או טקס דתי בניגוד לתקנות היה אמור לגרור קנס של 15,000 שקלים – פי שלושה מהחוק היום. מוסד חינוכי שייפתח בניגוד להנחיות היה אמור להיקנס בסכום של עד 25 אלף שקלים – כשהכוונה היא שסכום הקנס יעלה ככל שמספר התלמידים שיהיו בתוך המוסד יהיה גדול יותר.

בנוסף לכך, לפי תזכיר החוק המקורי, יתאפשר להוציא צווי סגירה למוסדות המקיימים פעילו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פינדרוס
    02/11/2020 00:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כמה חבל שהכנסנו אותך לכנסת…