השרה אורלי לוי אבקסיס: מורשת רבין לא שלי, אין לי כוונה להתנצל

השרה לחיזוק וקידום קהילתי התייחסה לאמירתה "רבין לא שלי, אך סולדת מרציחתו"- ואמרה: "מי שלא מיישר קו עם מורשת רבין, אומרים שהוא בעד הרצח ומהנדסים תודעה"
חרדים 10
ז' חשון התשפ"א / 25.10.2020 10:30

השרה לקידום וחיזוק קהילתי, אורלי לוי-אבקסיס הבהירה הבוקר (ראשון) בראיון  לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’ למה התכוונה כאשר סירבה להשתתף באירוע לזכר יצחק רבין  – ואמרה: “רבין לא שלי, אך סולדת מרציחתו”.

בעקבות הסערה ציינה השרה: “מדובר היה בכנס מדיני-פוליטי תחת הכותרת ‘רבין, ממשיכים את דרכו’ שנערך במהלך מערכת הבחירות, לא אירוע ולא אזכרה”.

“צריך להבין, זה שמנכסים את הרצח הזה שפגע במדינה כולה, אם אומרים לנו ‘אם אתם לא מיישרים קו עם מורשת רבין אז אתם תומכים ברצח’ זה דבר שהוא לא רק לא ייעשה, הוא גובל בהסתה, גובל בהינדוס תודעה”, הוסיפה.

“ביקשו שאגיע ואמרתי שהמורשת היא מורשת שלכם. אני רוצה להגיד באופן מאוד פתוח, אין לי אפילו מושג מה זו מורשת רבין, יכול להיות שיש שם הרבה דברים חשובים, אבל זו לא המורשת שלי. אין לי שום כוונה להתנצל”, הסבירה.

על פירוק החיבור עם מפלגת העבודה אמרה השרה כי “תחת כל ריאיון אמרתי שהחיבור הוא טכני ותהום פעורה ביני לבין מרצ. החיבור היה בין שני אנשים שעשו דברים חברתיים. לצערי, קרה מפץ פוליטי ובנקודת הזמן הזו קיבלתי את ההחלטה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות