שעון חורף: מתי מזיזים את השעה במוצ”ש – ומתי יחזור שעון הקיץ?

שעון החורף מגיע אחרי 210 ימים של שעון קיץ - וכולנו נרוויח במוצ"ש עוד שעת שינה • שעון החורף יישאר בתוקף עד ליל שישי - י"ג בניסן תשפ"א
יוני גרין
ה' חשון התשפ"א / 23.10.2020 11:05

שעון הקיץ של שנת תשפ”א-2020 יסתיים מחר –  בלילה שבין מוצאי שבת, ו’ בחשון תשפ”א 24.10.2020 ליום ראשון, ז’ בחשון תשפ”א 25.10.2020.

בשעה 02:00 לפנות בוקר יש להזיז את המחוגים שעה אחת אחורה לשעה 01:00 – ובכך גם נרוויח שעה שינה.

שעון הקיץ השנה נמשך 210 יום.

שעון החורף יישאר בתוקף עד ליל שישי – י”ג בניסן תשפ”א, הלילה שבין 26 ל-27 במארס 2021.

כך תעדכנו ידנית את הסמארטפון:

רובנו סומכים על מכשיר הסמארטפון שלנו, שיידע מה השעה ובעיקר יידע להעיר אותנו בבוקר ברגע המתאים. במוצ”ש יש להזיז את השעה אחורה מ-2:00 לפנות בוקר לשעה 1:00. בעוד אנו נהנים מעדכון אוטומטי של השעון בהתאם לאזור הזמן שלנו, לא בטוח שהעדכון לשעון חורף ייכנס לתוקף, ולכן מומלץ – אם אתם מעוניינים לקום בזמן ולא לפספס שעת שינה – לעדכן את השעה ידנית. במהלך היום ניתן יהיה להחזיר את העדכון האוטומטי ללא חשש.

אנדרואיד

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) וחפשו ברשימה את אפשרות “תאריך ושעה” (Date and Time). לאחר שנכנסתם אליה, בטלו את אפשרות “תאריך ושעה אוטומטיים” (Automatic Date and Time). בחרו את אזור הזמן הנכון ואז את השעה הרצויה.

מאחר ויש סוגים שונים של התקנות אנדרואיד, וגרסאות לא מעטות, התפריטים שונים מעט אחד מהשני. אם אתם לא מוצאים את תפריט עדכון התאריך והשעה, אולי הוא מסתתר בתוך תפריט אחר. חפשו את “אפשרויות נוספות” בתפריט וכנראה תמצאו את מה שאתם מחפשים שם.

אייפון

כדי לעדכן שעה ידנית במערכת ההפעלה iOS היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) ובחרו באפשרות “כללי” (General). כעת מבין האפשרויות המוצגות לחצו על “תאריך ושעה” (Date & Time) וכבו את המתג של “כיוון אוטומטי” (Set Automatically). כעת בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה הרצויה.

גם החורף בא:

מזג האוויר היום (שישי) יהיה מעונן חלקית עד נאה. תחול התחממות קלה נוספת, יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי. בשעות הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון.

בשבת יהיה מעונן חלקית. יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי. בשעות הבוקר בצפון הארץ ובהרי המרכז ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

לקראת ערב ובלילה ירדו גשמים מקומיים מלווים בסופות רעמים יחידות בעיקר במרכז ודרום הארץ. קיים חשש משטפונות בנחלי הדרום והמזרח.

ביום ראשון עדיין צפוי גשם מקומי בעיקר בדרום ומרכז הארץ מלווה בסופות רעמים יחידות וקיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. בעיקר בהרים ובפנים הארץ תחול ירידה בטמפרטורות.

ביום שני יהיה בהיר עם עליה של הטמפרטורות בהרים ובפנים הארץ. הטמפרטורות תהיינה גבוהות מהרגיל

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות