“גנים צמודים”: איפה יקיימו תלמידי ישיבת חברון פגישות שידוכים?

המתווה החדש ל'זמן חורף' בעולם הישיבות, מאפשר לישיבות לבצע התאמות מיוחדות - כגון יציאה לפגישות שידוכים • אז מה יעשו הבחורים של 'ועד חמישי' בישיבת חברון?
יוסף גרינבוים
ג' חשון התשפ"א / 21.10.2020 15:53

מנהל הדסק החרדי ב’מגן ישראל’, אלוף מיל’ רוני נומה, הגיע להסכמות עם נציגי ‘ועד הישיבות’ והרבנים על חזרתם של עשרות אלפי תלמידים אל הישיבות בהן יש פנימיה.

על פי המתווה, הדומה לזה שהסתיים ביום הכיפורים, תחולק כל ישיבה לקפסולות נפרדות זו מזו, וחבריהן ישהו יחד בקפסולות סטריליות כבידוד מרצון עד חופשת חנוכה – במשך כמעט מחודשיים.

עם זאת, המתווה החדש מאפשר לישיבות לבצע התאמות מיוחדות בהתאם לצרכי הבחורים – כגון יציאה לפגישות שידוכים, מבלי להצטרף לאחר מכן לקפסולה הממוזגת.

ומה יעשו בישיבת חברון?

בהודעה שפרסמה הנהלת הישיבה ל’ועד חמישי’ נאמר:

“לבני ועד חמישי היקרים. על מנת לאפשר לבני הוועד להיות במסגרת הרגילה של הישיבה בתקופה זו גם לאלו המתחילים את תקופת השידוכים עמלנו למצוא פתרונות ואת המענה הטוב ביותר האפשרי.

“הישיבה תאפשר לצאת לפגישות בוילה מהיפות בירושלים שהועמדה לרשות הישיבה לצורך כך. הווילה כוללת שלושה מתחמים נפרדים עם גנים צמודים וכניסות נפרדות כך שתישמר הפרטיות. כיבוד קל ושתיה יוגשו במקום. כמו כן יהיה שם אחד מעובדי המקום למנוע בעיות של ייחוד.

“לתועלת וכדי לצמצם את הסיכון פתרון זה מיועד לפגישות הראשונות. לאחר מכן בחור המעוניין להמשיך ולהיפגש יוכל אם ירצה לעשות זאת במסגרת הקפסולה המסתובבת. בברכה לבניית בתים נאמנים בישראל ולמציאת זיווג הגון בנקל, הנהלת הישיבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות