חרדי מירושלים נעצר בחשד להשחתת שלט חוצות בגלילות

תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו נעצר בידי לוחמי מג"ב של מחוז תל אביב בחשד להשחתת שלטי חוצות עליהם הופיעה תמונת הדוגמנית בר רפאלי בצומת גלילות בחודש אייר האחרון
י"ב אב התשע"ד / 07.08.2014 22:43

היום (חמישי) עצרו לוחמי מג”ב של מחוז תל אביב, חרדי תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, בחשד להשחתת שלטי החוצות בצומת גלילות. הוא הועבר לחקירה ויובא מחר בבוקר לדיון בבית משפט השלום בתל אביב.

לקראת סוף חודש אייר, הוצת באמצע הלילה שלט פרסומת של רשת הביגוד “HOODIES” במגדל הפרסום שבצומת גלילות.

על פי החשד, אלמונים הגיעו סמוך לשעה 02:30 לפנות בוקר למקום, חתכו את הגדר שמקיפה את המגדל, וניסו להצית מהתחתית את התמונה של הדוגמנית בר רפאלי. בסמוך למגדל, הם ריססו כתובת גרפיטי: “עם ישראל חי”.

• בעל חזות חרדית עוכב לחקירה: השחית שלטי רחוב של בר רפאלי

בשעות הבוקר הוזעקו כוחות הכיבוי למגדל לאחר שהשלט החל לעלות באש. כבאי תחנת כיבוי הרצליה הצליחו להשתלט על האש ולאחר חקירה קבעו שמדובר בהצתה. כמו כן, כוחות הכיבוי מסרו כי אין זו הפעם הראשונה שנעשה ניסיון הצתה של אותו השלט, ובמוצאי שבת לאחר מכן הוזעקו הכבאים למקום והשתלטו על האש בטרם התפשטה.

זו אינה הפעם הראשונה בה “זוכה” הדוגמנית ליחס מיוחד. לפני מספר חודשים נעצר תושב אשקלון בחשד לביצוע עבירה דומה. בחקירתו טען כי הדבר בא בעקבות “פגיעה ברגשותיו של הציבור הדתי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יה
    08/08/2014 01:07
    לוי אדלר
  1. לבחור הקדוש כל עם ישראל,
    מברכים אותך בזכות המצוה שעשית,
    יברכך ד’ וישמרך וכו’ כל הברכות וכל הישועות!!!
    בחור צדיק “אשריך”
    בעולם הזה ובעולם הבא
    —->אני מקנה בך שזכית במצוה הגדולה והחשובה<——-

    תיקון טעות:
    נעצר בחור "חשוב חרדי" החשוד בהשחתת תמונות המושחתת של דוגמנית חילונית, כידוע היא האשה שהיא מלאה זימה וטומאה, "הפרוצה-הקדשה" זו היא פרוצה "שיקסא" עולמית, איכסאאאאא, השורפת נשמות של עם ישראל, המפקרת עצמה ותמונתה, ומחשילה את הרבים, בלאו של "ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם" אשר אתם "זונים" אחריהם, "זונים" מלשון "זנות" ואין צורך להאריך בענין…

    לבחור הצדיק הקדוש ,השליח של כלל ישראל, אנחנו מברכים אותך בזכות המצוה שעשית, יברכך ד' וישמרך וכו' "אשריך" בעולם הזה ובעולם הבא. אנחנו מכירים לך טובה. חזק ואמץ! יה"ר שנזכה להיות ביחד אתך בהיכלך בגן עדן, ביחד עם כל הצדיקים הכי גדולים.

  2. זה מה שצריך לעשות. מיום ליום השילוט נהיה יותר פרוץ.
    08/08/2014 13:37
    ד
  3. נמאס מהמודעות האלה.