בעל חזות חרדית עוכב לחקירה: השחית שלטי רחוב של בר רפאלי

תושב אשקלון, בן 29, עוכב לחקירה: חשוד בהשחתת שלטי רחוב בהן מופיעה הדוגמנית בר רפאלי • טען: "השלטים - פגיעה ברגשות הציבור הדתי וגורמים לחוסר ריכוז של הנהגים"
כ"ז אייר התשע"ד / 27.05.2014 17:47

משטרת אשקלון במרחב לכיש עיכבה היום (שלישי) לחקירה בעל חזות חרדית,  תושב העיר בן 29, בחשד כי השחית באמצעות צבע שלטי רחוב בהן מופיעה הדוגמנית בר רפאלי.

החשוד עוכב לחקירה על-ידי שוטרי הסיור של משטרת אשקלון, שהבחינו בו בשעת מעשה כשהוא צובע שלט ברחוב שדרות עופר בעיר.

בחקירתו הודה החשוד במעשה וסיפר על עוד מספר שלטים אותם השחית.

האיש טען בחקירתו כי הסיבה להשחתת השלטים היא פגיעה ברגשותיו של הציבור הדתי, עקב חוסר צניעות. לטענתו,  השילוט מפריע לציבור הנהגים ועלול לגרום לחוסר ריכוז עד כדי גרימת תאונת דרכים.

בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים.

ביום שלישי שעבר הוצת בלילה שלט פרסומת של רשת הביגוד “HOODIES” במגדל הפרסום שבצומת גלילות. על פי החשד, אלמונים הגיעו סמוך לשעה 02:30 לפנות בוקר למקום, חתכו את הגדר שמקיפה את המגדל, וניסו להצית מהתחתית את התמונה של הדוגמנית. בסמוך למגדל, הם ריססו כתובת גרפיטי: “עם ישראל חי”.

בשעות הבוקר הוזעקו כוחות הכיבוי למגדל לאחר שהשלט החל לעלות באש. כבאי תחנת כיבוי הרצליה הצליחו להשתלט על האש ולאחר חקירה קבעו שמדובר בהצתה. כמו כן, כוחות הכיבוי מסרו כי אין זו הפעם הראשונה שנעשה ניסיון הצתה של אותו השלט, וגם במוצאי שבת הוזעקו הכבאים למקום והשתלטו על האש בטרם התפשטה.

השחתת שלט

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות