מיקי זוהר פלט שיש שיקול פוליטי – וספג ‘אש’ מכחול לבן וישראל כ”ץ

מיקי זוהר נשאל בערוץ 20 על ההחלטה לא להעביר את תקציב 2021 עד סוף השנה - והשיב: "ברור שבסופו של דבר גם שיקולים פוליטיים קיימים כאן..." • כחול לבן: "למי שעוד היה ספק" • ישראל כ"ץ הגיב: "דוחים על הסף את דבריו, יש לו״ז מקצועי"
אריה ריבקינד
ג' חשון התשפ"א / 21.10.2020 00:36

הפולמוס על התקציב: שר האוצר ישראל כ”ץ תקף הערב (שלישי) בציוץ בטוויטר דברים שאמר יו”ר הקואליציה, ח”כ מיקי זוהר, בראיון לערוץ 20, לפיהם לו”ז העברת התקציב מושפע גם משיקולים פוליטיים-קואליציוניים.

“אנו דוחים על הסף את דבריו של ח״כ זוהר על שיקולים פוליטיים בלוח הזמנים להכנת תקציב המדינה. דבריו אינם משקפים את עמדת משרד האוצר, שמקדם את תקציב 21 בהתאם ללו״ז שפורסם ומשיקולים מקצועיים בלבד”, צייץ השר כ”ץ.

בראיון בערוץ 20 נשאל מיקי זוהר האם ההחלטה לא להעביר את תקציב 2021 עד סוף השנה נובעת מאי הרצון של נתניהו לקיים את הרוטציה?

מיקי זוהר השיב: “ברור שבסופו של דבר גם שיקולים פוליטיים קיימים כאן…”

בכחול לבן הגיבו:

 

זוהר השיב: “חברי כחול-לבן, חבל שהדבר היחיד שאתם מתעסקים בו מאז שהכרזתם ״שאתם נכנסים מתחת לאלונקה״, הוא ספינים. אני מציע שתתחילו להשקיע את האנרגיות יחד איתנו בטיפול במשבר הקורונה במקום להיות אופוזיציה בתוך ממשלה, רק כך נוכל לנהל פה קואליציה נורמלית”.

חבר ועדת הכספים מטעם הליכוד, ד”ר שלמה קרעי, הגיב מוקדם יותר היום על האולטימטום של כחול לבן להעביר את תקציב המדינה עד לסוף החודש – ואמר: “או שכחול לבן יתקפלו או שנלך לבחירות”.

לדברי קרעי, “הגשתי הצעת חוק עם מתווה ייחודי לשנת בחירות, שבה ניתן יהיה להגיש תקציב מאוחד לשנת הבחירות ולשנה העוקבת ולאשר את התקציב עד מארס בשנה הבאה ובא לציון גואל. עכשיו זה תלוי בהם. שיחזרו בהם מההצהרות הלא מעשיות שלהם או שיקחו את מדינת ישראל לבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות