השוטרים נעלמו: בכירים בש”ס חגגו חתונה המונית בחוף ים המלח I צפו

בסרטונים ותמונות מחתונת בנו של העסקן יהודה אזרד שנערכה בגן אירועים בחוף 'ביאנקי' בים המלח, נראים עשרות החוגגים רוקדים ללא מסכות, ותוך התעלמות בוטה מכל ההנחיות • המשטרה: השוטרים רשמו דו"ח של 5000 ש"ח לבעלת המקום
אבי כץ
ל' תשרי התשפ"א / 17.10.2020 23:51

חגיגה המונית: בליל שישי חגגו עסקנים בכירים בש”ס, בהם גם ממקורביו של יו”ר ש”ס אריה דרעי, בחתונת בנו של העסקן יהודה אזרד, מי שמוכר בכינוי ”איש התנזים של דרעי’, שנערכה בניגוד להנחיות בגן אירועים בחוף ‘ביאנקי’ בים המלח.

אזרד הוא יו”ר עמותת ‘כרמי העיר’. 

בסרטונים ותמונות מהחתונה, בה השתתפו גם אנשי תקשורת חרדים, נראים עשרות החוגגים רוקדים ללא מסכות, ותוך התעלמות בוטה מכל ההנחיות.

לפי דיווח של העיתונאי ישראל פריי, “ניידת משטרה הגיעה לחתונה, השוטרים העיפו מבט, המתיקו סוד עם בעלי השמחה והמשיכו בדרכם, ללא כל אכיפה”.

 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לחרדים 10:

“אמש התקבל דיווח במוקד המשטרה על קיום אירוע חתונה בחוף ביאנקיני בים המלח. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בעריכת שולחנות והנחו את בעלת המקום לפעול על פי ההנחיות המתירות השתתפות של 20 אנשים במרחב הפתוח, תוך שמירת ריחוק ועטיית מסכות.

“הבוקר בעקבות תיעוד שהגיע לידי המשטרה בו נצפים עשרות משתתפים שהפרו את התקנות הגיעו השוטרים למקום ורשמו דו”ח בסכום 5000 ש”ח לבעלת המקום על הפרת ההנחיות והיא זומנה לשימוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות