מעצרו של חסיד בעלזא שתקף עיתונאי מגל”צ הוארך בשלושה ימים

בית משפט השלום בירושלים האריך עד ליום ראשון את מעצרו של נחמיה אינדורסקי, חסיד בעלזא, החשוד בתקיפת כתב גלי צה״ל לענייני חרדים, שחר גליק, בחול המועד סוכות • החקירה נמשכת במטרה להגיע למעורבים נוספים
חיים טוויל
כ"ז תשרי התשפ"א / 15.10.2020 15:36

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) עד ליום ראשון את מעצרו של נחמיה אינדורסקי, חסיד בעלזא, החשוד בתקיפתו של כתב גלי צה״ל לענייני חרדים, שחר גליק, בחול המועד סוכות בקריית בעלזא בירושלים.

בית המשפט קיבל את עמדת המשטרה, כי נוכח החבלות והאיומים על הכתב, וכן פעולות החקירה הנוספות הנדרשות, קיימת מסוכנות משחרורו של החשוד –  והורה, כאמור, להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

כפי שדווח, גליק הותקף בחול המועד סוכות על ידי קבוצת צעירים, במהלך סיקור התקהלויות בקריית בעלזא.

כמה מהמשתתפים זיהו את גליק, התנפלו עליו, היכו אותו וגרמו לחבלות בראשו, בצווארו וברגליו. במהלך התקיפה נלקח ממנו באלימות מכשיר הטלפון הנייד שלו, שהוחזר אליו רק מאוחר יותר.

תוך איומים נגרר הכתב לסמטה צדדית, שם ‘תושאל’ במשך דקות ארוכות, על ידי אחד התוקפים.

גליק תיאר את התקיפה לאחר מכן בחשבון הטוויטר שלו: “זה לא היה דומה לתקיפות העיתונאים ששמענו לאחרונה. זה לא היה ספונטני אלא מתוכנן. לא בתוך מהומה אלא ברחוב שקט. לא אגרוף או דחיפה אלא אשכרה התנפלות משותפת. הוא ידע מי אני, התיישב לידי, קרא בשמי, הציג ציוצים שלי. ואיים. רק כשסירבתי לעזוב החלו לתקוף. נלקחתי לסמטא צדדית. הכל מאורגן”.

מהמשטרה נמסר הבוקר: משטרת ישראל עצרה לחקירה צעיר בשנות ה 20, בחשד לתקיפת עיתונאי לפני כשבוע בירושלים.

החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, אודות מספר חשודים שתקפו את העיתונאי ככל הנראה על רקע ביצוע תפקידו עת שסיקר הפרת התקנות ופעילות האכיפה של המשטרה.

החקירה נמשכת במטרה להגיע למעורבים נוספים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיוני מאוד
    15/10/2020 17:36
    יענקי
  1. אבל חשוב מאוד לציין שעבודתו של העיתונאי נורא נורא חיוני, הרי בשו”א אי אפשר בלי זה, ולכן מותר לו גם לבוא אל תוך התקהלויות אסורות ולצאת מהבית ולהיפגש עם כל העולם..

  2. הוא איש יקר
    15/10/2020 18:18
    אנונימי
  3. לא מבין איך המשטרה טוענת שהוא מסוכן לציבור מדובר באיש יקר תגגלו את השם שלו ותראו שלפני כמה שנים הוא מצא 130,000 ש”ח בתחנת אוטובוס במקום לקחת לעצמו הוא עמד כמה שעות בתחנה עד שמצא את בעל האבידה
    משטרת דמים, אפס מחשבה