שקד: אנו לא שייכים לשום מחנה • הליכוד: בנט פרש סופית מהימין

אחרי ש'ימינה' תמכה בהצעת האי אמון של לפיד, בליכוד תקפו את בנט: "חתרן נשאר חתרן. מי שפירק את ממשלת הימין בשביל ברית האחים ימליץ על השמאל בשביל ג'וב" • ימינה: כל טירון יודע שלא היה סיכוי להכתיר את לפיד לראש ממשלה. שבליכוד יטפלו בקורונה ולא בעוד ספינים סוג ג'" 
אריה ריבקינד
כ"ה תשרי התשפ"א / 12.10.2020 21:13

ישראל ביתנו ומפלגת ימינה תמכו הערב (שני) בהצעת האי אמון של מפלגת יש עתיד – שנפלה בהצבעה במליאה ברוב של 53 נגד 30.

יו”ר האופזיציה יאיר לפיד אמר בתגובה: “כחול לבן יכלו הערב להוציא את נתניהו מבלפור, אך הם בחרו שלא לעשות זאת. אנחנו לא מוותרים, נחזור שבוע הבא עם אותה הצעה”.

בימין התעוררה סערה על ההצבעה של ‘ימינה’ בעד הצעת אי האמון של לפיד – ובמפלגה הגיבו:  “לכל המתרגשים, מתחילת הקדנציה הצבענו תמיד בעד כל הצעת אי-אמון בממשלת הכישלון הזו, ובלבד שזה הוגש על ידי מפלגה ציונית, ואנחנו נמשיך בזה כמובן. אין היום כל שינוי. כמו כל הצעות האי אמון, זהו ארוע סמלי בלבד שמבהיר שאין לנו אמון בממשלה”.

במפלגה הוסיפו: “כל טירון יודע שלא היה סיכוי להכתיר את לפיד לראש ממשלה. מציעים לחברי הכנסת בליכוד לטפל במיגור הקורונה והשבת הפרנסה ולא בעוד ספינים סוג ג'”

בליכוד  ניצלו את ההזדמנות כדי לתקוף את המתחרה הגדול – ח”כ נפתלי בנט, לאחר שהצביע גם הוא בעד הצעת אי האמון של יאיר לפיד:

“חתרן נשאר חתרן. בנט החליט הערב לפרוש סופית מגוש הימין ולהמליץ על יאיר לפיד שאמר כי בכוונתו לעקור 100,000 מתיישבים מיהודה ושומרון, לתפקיד ראש הממשלה. מי שפירק את ממשלת הימין בשביל ברית האחים ימליץ על השמאל בשביל ג’וב”.

ח”כ איילת שקד אמרה הערב, בראיון לרשת ב’, כי מפלגת ימינה אינה שייכת בשלב זה לאף אחד מן המחנות במערכת הפוליטית.

“אנחנו לא שייכים לשום מחנה, אנחנו מייצגים אלטרנטיבה שלטונית לימין. לדעתי בפעם הבאה אנחנו צריכים להמליץ על בנט לראשות ממשלה, הוא יכול וצריך להיות ראש הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות