ליברמן עודד מרד: לא נקבל שמקווה פתוח ים סגור, מברך עסקים שפתחו

יו"ר ישראל ביתנו בירך את בעלי העסקים הקטנים שפתחו את העסקים שלהם היום ואתמול - בניגוד לחוק • תקף את הפרות הסגר במגזר החרדי: "לא יכול להיות שבמדינת ישראל יש קבוצה אחת שלא סופרת את הממשלה והכנסת, עושה חגיגות, פותחת ישיבות ומתנהלת כמדינה בתוך מדינה"
חרדים 10
כ"ד תשרי התשפ"א / 12.10.2020 14:55

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, עודד היום (שני) את בעלי העסקים שהפרו את הנחיות הסגר.

”דבר ראשון אני רוצה לברך את העסקים הקטנים שבכל זאת אתמול והיום פתחו את העסקים שלהם והתחילו לעבוד”, אמר ליברמן בפתח ישיבת סיעתו בכנסת.

הוא תקף את הפרות הסגר במגזר החרדי: ”אנחנו לא נקבל מציאות של שתי מדינות לעם אחד. לא יכול להיות שבמדינת ישראל יש קבוצה אחת שלא סופרת את הממשלה והכנסת, עושה חגיגות פותחת ישיבות ומתנהלת כמדינה בתוך מדינה.

”אנשים נאלצים לציית להוראות בלתי סבירות ובלתי רציונאליות. אנחנו לא יכולים לקבל מציאות שמקוואות פתוחים וים סגור, אי אפשר לקבל מציאות ש-150,000 ישראלים טסים לחול ומממנים את בולגריה, יוון וקפריסין, ובתי מלון בארץ סגורים”.

ליברמן התייחס למחלוקות בין הליכוד לכחול לבן – והציע לכחול לבן לתמוך בחוק שימנע מנתניהו לכהן: ”מה שאני מציע לאנשי כחול לבן זה להצטרף להצעת חוק שהגשתי והיא ‘העתק-הדבק’ של הצעת חוק שבזמנו הגיש אופיר פינס, שמדברת על כך שחבר כנסת שיש נגדו כתב אישום לא יכול להיות מועמד לראשות הממשלה.

”הצעת חוק זו הוגשה בתקופתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט ומי שהצביעו עבור אותה הצעה היו כל אנשי ליכוד כולל נתניהו, ליצמן וגפני וח”כים נוספים שמכהנים גם היום. אז כחול לבן במקום לברבר, לבכות ולהתלונן פשוט תצטרפו לאותה הצעת חוק וכמובן גם בנימין נתניהו שכבר הצבעת עבור אותה הצעת חוק, תצביע בעדה גם הפעם. וכמובן גם שאר המפלגות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות