משה בר סימן טוב ימונה כפרוייקטור הקורונה? מיקי זוהר: “הוכיח עצמו”

ראש הממשלה הציע למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר להחליף את פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו - שיסיים, כפי שהודיע עם כניסתו לתפקיד, את תפקידו בסוף החודש
חרדים 10
י"ב תשרי התשפ"א / 30.09.2020 09:17

מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב, קיבל בימים האחרונים הצעה מראש הממשלה בנימין נתניהו לחזור לתפקיד ניהולי בכיר במאבק בקורונה – לקראת פרישתו הצפויה של הפרויקטור פרופ’ רוני גמזו בסוף חודש אוקטובר. כך דווח ב’ידיעות אחרונות’.

בעבר כבר קיבל מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר, שכיהן בתפקיד במהלך הגל הראשון של הקורונה, הצעה לחזור ולשמש בתפקיד ביצועי – אך סירב.

בר סימן טוב מסר בתגובה: “גורמים בממשלה מתייעצים איתי מעת לעת ואני מביע את דעתי בנוגע למצב, אבל לא ניתנה שום הצעה קונקרטית”.

בתוך כך, ראש הממשלה יכנס היום את קבינט הקורונה, כדי לקבוע תוכנית ארוכת טווח להתמודדות עם המגיפה.

בכוונת נתניהו להציג תוכנית בת שלושה שלבים שלפיה תונהג המדיניות בחודשים הקרובים.

יו”ר הקואליציה ויו”ר סיעת הליכוד ח”כ מיקי זוהר קרא הבוקר לשר הבריאות יולי אדלשטיין, למנות את משה בר סימן טוב, מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר, לפרויקטור הקורונה על רקע העלייה בתחלואה.

“מה שחשוב זה מבחן התוצאה ובשונה מגמזו – משה בר סימן עמד בו בהצלחה – בגל הראשון הצליח לבלום את העלייה בכמות הנדבקים בקורונה ואף להוריד את מספר החולים והמונשמים. אין מתאים ממנו לשמש כפרויקטור הקורונה”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גמזו פורש?
    30/09/2020 10:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מסתבר שגם העיתונות החרדית מנסה לבחוש. גמזו עדיין איתנו, נלחם בגבורה ומקריב את חייו כדי להציל את עם ישראל. וזאת למרות כל מאמצי הדוסים להפילו. אז חרדים יקרים ואהובים, אם אתם חושבים שמישהו אחר ינהג בכם אחרת אתם טועים. רק חבל שבינתיים אתם מדביקים ופועלים ברוב חכמתכם, לפגיעה אנושה בעמנו הקדוש.

  2. בר סימן טוב לך
    30/09/2020 13:18
    גאון
  3. מציע לך לא להתקרב לפרובוקטור שעקרו אג’נדות אישיות! ההצלחה שלך בסיבוב הקודם היתה ברורה לכולם תשאר איתה!

  4. תשאר במקומך
    30/09/2020 13:20
    בר סימן טוב לך
  5. אל תתפתה לפרובקטור ! תשאר עם ההצלחה שלך בסיבוב הקודם! הוא מבקש =מריונטה

  6. מדינת הערב רב
    30/09/2020 15:20
    יורי
  7. רק במדינה שאנשים בה רובם לא יהודים כך קורה. כל שניה מחליפים בדיבורם. פתאום ההוא הכי טוב והינה ההוא הכי טוב. מקווה שהמדינה הזו תלך לאבדון אמן. כי פה רובם לא יהודים

  8. הלואי
    30/09/2020 20:05
    בני
  9. הוא הכי טוב ראינו בגל הראשון