אחרי ‘הערכת מצב’: כך משה ליאון הכין את עיריית ירושלים לסגר

אגף הרווחה העירוני ערוך ומוכן לסיוע לתושבים בחלוקת חבילות מזון, סיוע למבודדים וחולים ואף חלוקה של צעצועים ופעילויות העשרה לילדים • הפרויקט העירוני 'מה נשמע' ממשיך
יוני גרין
ו' תשרי התשפ"א / 24.09.2020 11:17

הבוקר (חמישי), קיים ראש העיר ירושלים משה ליאון הערכת מצב, לקראת הסגר שיכנס לתוקפו מחר בשעה 14:00.

בהערכת המצב השתתפו כל גורמי המקצוע העירוניים, פיקוד העורף, משטרת ישראל, קופות החולים, בתי החולים ממזרח העיר ונציגי משרד הבריאות.

נכון להבוקר – מספר החולים בירושלים עומד על 6057. מאתמול נוספו 786 נדבקים חדשים ו-468 החלימו. מספר הבדיקות אתמול בעיר היה גבוה יחסית ועמד על 5084.

אגף הרווחה העירוני ערוך ומוכן לסיוע לתושבים בחלוקת חבילות מזון, סיוע למבודדים וחולים ואף חלוקה של צעצועים ופעילויות העשרה לילדים.

הפרויקט העירוני ‘מה נשמע’ ממשיך – ארגוני המתנדבים באמצעות החמ”ל העירוני נמצאים בקשר שוטף עם תושבי הגיל השלישי ויעמדו לרשותם לכל צורך ובקשה.

המוקד העירוני 106 תוגבר, ויעבוד במתכונת מתוגברת לאורך כל סגר לקליטת פניות וטיפולם.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הנחה את גורמי המקצוע להכין תכנית יציאה מהסגר לכשיוחלט, באמצעות המינהלים הקהילתיים שצפויים להוות חלק משמעותי בתכנית.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: “עיריית ירושלים תמשיך לנהל את הסגר ותעשה הכל על מנת למגר את הנגיף בעיר ולהפחית את מספר החולים. אני סבור כי יחד עם פיקוד העורף וארגוני המתנדבים שעומדים לרשותנו נצליח. אני קורא לכל תושבי ירושלים להישמע להנחיות ולהקפיד על עטיית מסיכה בכל זמן. שיהיה לכולנו צום קל וגמר חתימה טובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות