החסיד המאושפז: “תראו עד לאיפה זה יכול להגיע, אל תזלזלו!” • צפו

ר' שמעון פיזם, תושב צפת, שאושפז בבית החולים 'מעיני הישועה' לאחר שנדבק בנגיף קורונה, במסר ממיטת חוליו: "אני מבין שקשה לאורך זמן ועם הלחץ להתמיד בשמירת ההנחיות. אבל תראו לאיפה זה יכול להגיע! קחו אחריות, אל תזלזלו!"
יוסף גרינבוים
ד' תשרי התשפ"א / 22.09.2020 16:29

ר’ שמעון פיזם, תושב צפת, המאושפז ומונשם לאחר שנדבק בנגיף קורונה, במסר מצמרר ממיטת חוליו בבית החולים ‘מעייני הישועה’ בבני ברק:

“חברי היקרים, רציתי לעדכן אתכם.  אני מרגיש ברך ה’ יותר טוב, מאושפז ב’מעיני הישועה’ בבני ברק אצל פרופ’ סורקין והצוות שלו. הם מטפלים בי נהדר ברוך ה’. קיבלתי את הטיפול הטוב ביותר.

“בהזדמנות זאת אני רוצה לבקש מכל אחד מכם – אני מבין את הקטע הזה שקשה להחזיק הרבה זמן עם הלחץ של שמירת ההנחיות, אבל תראו לאיפה זה יכול להגיע!

“למרות שאנחנו נשמרנו מאד מאד, אתם יודעים כמה נשמרנו. בכל זאת בדרך כזאת או אחרת הנגיף חדר ושיבש לנו את כל מהלך החיים, עד כדי כך שאני נזקקתי לאשפוז כי קשה לי פשוט לנשום בלי העזרה הזו, בלי הטיפול הזה שעוזר לריאות להתמודד עם הנגיף.

“אז קחו בחשבון שיש אנשים לידכם, אולי על עצמכם אתם בטוחים, גם זה לא בטוח, אבל אחרים – קחו אחריות יותר ויותר! תיזהרו מאד מאד, אל תזלזלו, תעשו את כל מה שצריך ויותר מזה כדי שנשמור אחד על השני, והקב”ה ישמור על כולנו.

“זו אהבת ישראל של הגאולה, שיהודי מוותר על הנוחיות שלו ושומר על היהודי השני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות