“כפרה עליו”: ומה עשה נתניהו בעת הטיסה לארץ? ישן על ריצפת המטוס

ראש הממשלה ופמלייתו שבו הערב מוושינגטון: חברי המשלחת ייכנסו לבידוד עד שיעברו חקירה אפידמיולוגית בימים הקרובים • איש התקשורת ינון מגל: "אני מקווה לפחות שהכתבים המדיניים ומערכות החדשות שלהם מרוצים שראש ממשלה ישן על הרצפה"
אבי כץ
כ"ח אלול התש"פ / 16.09.2020 22:02

הערב (רביעי) נחת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנתב”ג לאחר ביקור קצר בן יומיים בוושינגטון, במהלכו חתם על הסכמי שלום עם איחוד האמירויות וממלכת בחריין.

לאחר הנחיתה פרסם איש התקשורת ינון מגל בחשבון הטוויטר שלו תיעוד מהמטוס, בו נראה נתניהו ישן על רצפת המטוס, כשבידו ספר.

“אני מקווה לפחות שהכתבים המדיניים ומערכות החדשות שלהם מרוצים שראש ממשלה שחוזר מהסכם שלום היסטורי בבית הלבן ישן על הרצפה”, צייץ מגל, “כפרה עליו נרדם עם ספר”.

בתוך כך, פחות מיממה לאחר הטקס, לדוברות הבית הלבן נודע הערב כי אנשי צוות רבים נמצאו חיוביים לנגיף קורונה. נבדקת האפשרות שמדובר בעובדים שהיו מעורבים בטקס חתימת ההסכמים עם איחוד האמירויות ובחריין.

מארק מדוז, ראש הסגל בבית הלבן, אמר בתגובה לדיווח כי אינו מתייחס אף פעם לנושאי בריאות הקשורים בבית הלבן.

חברי המשלחת שהתלוותה אל ראש הממשלה תיכנס לבידוד של חמישה ימים עד שיעברו חקירה אפידמיולוגית בימים הקרובים. אם יימצאו חברי משלחת שחרגו מן המתווה שאושר, הם יידרשו להשלים את תקופת הבידוד ל-14 יום.
הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי ישן על הרצפה
    17/09/2020 15:25
    עזרא אברהם
  1. אני לא תומך בביב אבל זה לא מכובד שראש ההמשלה ביבי ישן על הרצפה

  2. בידוד לאחר חזרה מהטקס
    17/09/2020 15:29
    עזרא אברהם
  3. לפי כל מה שמסבירים לנו בטלוויזיה כל מי שהיה בסביבות חולה מאומת חייב להיות בבידוד 14 יום וגם אם אחרי 5 ימים נבדק ונמצא שלילי הוא חייב להשלים את 14 הימים
    אנשי המשלחת שהוא במחיצת חולים בטקס ולכן חייבים בבידוד של 14 יום ללא טריקים או שטיקים