‘חרדים, איזה הישג הבאתם לציבור שלכם?’: נדחתה הצעת סמוטריץ’

ח"כי ש"ס הצביעו נגד ההצעה של סמוטריץ' להקים ודעת חקירה לבדיקת תחלואי מערכת המשפט, ח"כי יהדות התורה נעדרו • יוזם ההצעה, סמוטריץ', הטיח בח"כים החרדים: "שיתפתם פעולה עם הפיכתו של הציבור הנהדר שלכם ל'מפיץ מחלות' ושעיר לעזאזל?!"
אריה ריבקינד
כ"ז אלול התש"פ / 16.09.2020 13:42

מליאת הכנסת דחתה בצהריים (רביעי) את  הצעת ח”כ בצלאל סמוטריץ’ להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת תחלואי המערכת המשפטית ופרקליטות המדינה.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

חברי הכנסת מטעם ש”ס הצביעו נגד ההצעה, ח”כי יהדות התורה נעדרו. רוב חברי הליכוד לא נכחו בהצבעה, למעט חברי הכנסת אריאל קלנר ושלמה קרעי, שהצביעו בעד. השרים בני גנץ וגבי אשכנזי מכחול לבן הצביעו נגד.

סמוטריץ’ אמר במליאת הכנסת: ”הממשלה הזו היא כישלון חרוץ בכל תחום. אתם כישלון בקורונה. אתם כישלון בכלכלה. אתם כישלון בציונות ובהתיישבות.

”אתם כישלון בלאחד את העם. חברי הכנסת החרדים, איזה הישג הבאתם לציבור הנהדר שלכם? שיתפתם פעולה עם הפיכתו ל’מפיץ מחלות’ ושעיר לעזאזל?! לממשלה הזו, יש הישג אחד בלבד. כולכם טייחים שעוזרים לניסנקורן לבנות את החומה הבצורה שמאחוריה אתם מסתירים את השחיתות העיוותים של מערכת המשפט’.

”אבי ניסנקורן, הוא ראש הממשלה האמיתי וכולכם עובדים אצלו. אתם יודעים למה? כי אתם מפחדים. אתם מפחדים ממנדלבליט ונותנים לו לנהל את המדינה. אתם מפחדים מניסנקורן ונותנים לו להיות ראש הממשלה האמיתי, לא זה “החלופי”, אלא זה האמיתי שכולכם סרים למרותו. אתם מפחדים מהנשיאה חיות, ונותנים לה שוב שוב לפסול כאן חוקים, לפגוע בביטחון ובמאבק בטרור ובאופיה היהודי של המדינה.

”אתם מפחדים משי ניצן וחבריו בפרקליטות ולכן חוץ מלעשות רוח וצלצולים בטוויטר אתם לא עושים שום דבר, מאפשרים להם להמשיך לשקר ולטייח, ולתפור תיקים אפילו לראש הממשלה ולא עושים כלום.

“ואם גם אחרי החשיפות המטלטלות של עמית סגל ואראל סגל וקלמן ליבסקינד אתם עדיין יושבים כאן מפוחדים ולא תומכים בהצעה כל כך צודקת, כל כך אלמנטרית, אז כנראה מגיע לכם, מגיע לך ראש הממשלה.

”אתם תמנעו עכשיו והציבור ימנע מלהצביע לכם, כי נמאס לו שאתם עובדים אצלכם ולא אצלו. אם תתנגדו, הציבור יתנגד לכם בקלפי. כי הוא רוצה סוף סוף ימין שיודע למשול ולא מפחד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות