הרבנית שולמית בעדני ע”ה, אשת חבר המועצת, התמוטטה ונפטרה

הרבנית שולמית בעדני ע"ה, אשת חבר של יבלחט"א הגאון רבי שמעון בעדני, חבר מועצת חכמי התורה, נפטרה בגיל 88, לאחר שהתמוטטה באורח פתאומי • עמדה לימין בעלה במסירות נפש למעלה מיובל שנים
יוסף גרינבוים
כ"ז אלול התש"פ / 16.09.2020 00:47

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטרה הערב (שלישי), בגיל 88, באורח פתאומי, הרבנית מרת שולמית בעדני ע”ה, אשת חבר ליבלחט”א הגאון רבי שמעון בעדני, חבר מועצת חכמי התורה – לאחר שהתמוטטה בביתה.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

כוחות ההצלה שהוזעקו לבית בנה בבני ברק, שם שהתה, ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, אך למגינת לב בני המשפחה, לא נותר להם אלא לקבוע את מותה.

הרבנית ע”ה נולדה בארץ הקודש בשנת תרצ”ב, לאביה הרב חיים ולאמה מרת מרגלית ע”ה, בני משפחתו של הגאון רבי שלום לופס זצ”ל, רבה של עכו.

עמדה לימין בעלה במסירות נפש למעלה מיובל שנים, ודאגה להסיר מעליו את טרדות היום-יום, והכל מתוך חיי דחק ופשטות למען חיזוק התורה והחינוך הטהור ולמען טהרתן של בנות ישראל.

מכריה מספרים כי הייתה מקבלת כל אחד שבא אל בית הרב בחיבה ובסבר פנים יפות.

זכתה והותירה אחריה דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים וצאצאים הממשיכים את דרכה.

מארגון  הצלה נמסר:

“הכוננים, יחד עם פראמדיקים של מד”א, ביצעו פעולות החייאה מתקדמות, אך למרות מאמצי ההחייאה המרובים, השיבה הרבנית את נשמתה הקדושה לבוראה.

“בארגון הצלה מקיימים בשעה זו הערכת מצב עם מד”א, משטרת ישראל ועם הגורמים הרלוונטיים בכדי שההלוויה תוכל לצאת בקרוב מתוך שמירה על כבוד המת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות