התעלול היח”צני • וידר: משתמשים במיליונים שקיבלנו לפרובוקציות

יו"ר ועדת הביקורת של בני ברק: "עסקני העירייה משתמשים במיליוני השקלים שקיבלנו מהממשלה למלחמה בקורונה כדי לשכור עוד ועוד יועצים וליצור פרובוקציות שפוגעות קשות בכבודם של תושבי בני ברק" • "עדיין לא קיבלתי הסבר מי אישר העברת כספי ציבור לכך"
אריה ריבקינד
כ"א אלול התש"פ / 10.09.2020 18:12

‘הסלקציה ברכבת’: יעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק, תקף אחר הצהרים (חמישי) את התעלול היחצ”ני שהפיקה העירייה בתחנת הרכבת בבת ים.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

“בני ברק נמצאת באחת התקופות הקשות בתולדותיה”, אמר וידר. “הקורונה משתוללת בעיר, משפחות ועסקים בעיר קורסים כלכלית, מוסדות החינוך נסגרו והוטל סגר לילי על העיר – ובמקום לעסוק אך ורק במיגור הקורונה, עסקני העירייה משתמשים במיליוני השקלים שקיבלנו מהממשלה למלחמה בקורונה כדי לשכור עוד ועוד יועצים וליצור פרובוקציות תקשורתיות, שפוגעות קשות בכבודם של תושבי בני ברק ושל הציבור החרדי כולו”.

וידר הדגיש: “כיו”ר ועדת הביקורת העירונית, עדיין לא קיבלתי הסבר מי אישר העברת כספי ציבור לכך ומדוע, בטח בתקופה מורכבת כל כך, וככל שלא אקבל תשובות המניחות את הדעת אנחה את מבקרת העירייה לפתוח בבדיקה רשמית בנושא”.

גם עו”ד גדליהו בן שמעון, סגן ראש העיר מטעם סיעת ש”ס, הגיב: “אני מוחה על הסרטון המבויים של העירייה. אמרתי, יש לנו ראש עיר מצויין, אבל סביבו יועצים, שחלקם גם אינם שומרי תורה ומצוות, ‘ומכניסים לעיתים אווירת פילוג ושנאה'”.

לדבריו, “על העירייה להוציא הודעת התנצלות. ‘לא משחקים באש בזמן שריפה’. חייבים לחשב מסלול מחדש. בטוחני שהעיר תחזור לאחדות ולכבוד הדדי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות