‘תפור, מזוהם ומושחת’: פרקליטי שרה נתניהו דורשים לזכותה מיד

פרקליטיה של רעיית ראש הממשלה דורשים לבטל את פסק הדין נגד שרה נתניהו ולזכות אותה: "המידע שנחשף מוכיח שהתיק נגד שרה נתניהו היה תפור, מזוהם ומושחת כבר מתחילתו"
חרדים 10
י"ט אלול התש"פ / 08.09.2020 20:46

פרקליטי רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, דורשים הערב (שלישי) לבטל את פסק הדין נגד שרה נתניהו, ולזכות אותה לאלתר.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

הפרקליטים אמרו: “אתמול הטיל העיתונאי עמית סגל פצצה כשחשף שהחוקר הבכיר שחקר את שרה נתניהו פעל בניגוד עניינים חמור והיה מנוע מלעסוק בתיק. החוקר הבכיר שיקר למח״ש כשנשאל אם יש מניעה מדוע לא יעסוק בחקירת הגב׳ נתניהו, וענה – שאין”.

לדבריהם, “כעת מתברר שהחוקר שיקר, ובזמן שהוביל את החקירה נגד הגב׳ נתניהו הוא היה בקשר אישי עם ג׳ודי מוזס, אחותו של נוני מוזס ואויבת מושבעת של משפחת נתניהו. גם התברר, שהפרקליטות ידעה שהחוקר נמצא בניגוד עניינים והסתירה זאת”.

הם ציינו כי “אותו חוקר אף ניסה להדיח עדה, סבטלנה גורדיצקי, עובדת מעון ראש הממשלה, ואיים עליה שאם לא תיתן עדות שקר נגד ראש הממשלה – הוא ישלח אותה לכלא”.

פרקליטי שרה נתניהו הוסיפו: “בעקבות העדויות המטלטלות שנחשפו ומגלות שהמשטרה והפרקליטות תפרו את תיקי החקירה נגד שרה נתניהו וזיהמו אותן כבר בתחילתן, החליטו פרקליטיה של הגב׳ נתניהו לפנות למבקר המדינה בדרישה לקבל את כל המידע והמסמכים הרלבנטיים לצורך ביטול הרשעתה וחקירת הנסיבות שהביאו להגשת כתב אישום המעוות והשקרי נגדה. המידע שנחשף מוכיח שהתיק נגד שרה נתניהו היה תפור, מזוהם ומושחת כבר מתחילתו”.

בעקבות כך דרשו הפרקליטים: “משהתבררו העובדות החד-משמעיות על ניגוד העניינים העמוק בו היה מצוי החוקר הראשי בתיק נגדה, יש לבטל את פסק הדין נגד הגב׳ נתניהו, ולזכות אותה לאלתר. התנהלות המשטרה והפרקליטות מעידה על דרך ניהול ההליך הפסול כנגד הגב’ נתניהו באופן הגובל בעבירות פליליות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות