נחשף: השתמשו בילדות קטנות עם תיקי בית ספר להבריח נשק • צפו

בעקבות מידע מודיעיני, השוטרים עצרו רכב ובו חשוד תושב הכפר בית אומרין, הסמוך לשכם, עם שתי בנותיו בגיל 9 ו-22 וחמו • בחיפוש בתיקה של בת ה-9 איתרו השוטרים נשק מאולתר מסוג קרלו
חיים טוויל
י"ח אלול התש"פ / 07.09.2020 12:15

“שלום כיתה א”: זהו שמה של פרשייה שנחקרה במשמר הגבול, במסגרתה אותר נשק מסוג קרלו בתיק בית ספר של ילדה פלסטינית – רגע לפני שנכנסה לארץ, בניגוד לחוק, יחד עם אביה ומספר בני משפחה.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

במשמר הגבול התנהלה בתקופה האחרונה חקירה בפרשה, לאחר שמידע מודיעיני שהגיע אל היחידה המרכזית של מג”ב הפועלת במרכז הארץ, מסר על כך שכלי נשק מועברים על ידי פלסטינים מהשטחים לישראל, תוך שימוש בילדות קטנות והסלקת אמצעי הלחימה בתיקי בית ספר.

החקירה הובילה בסוף השבוע להיערכות גדולה של כוחות מג”ב באזור הכפר הפלסטיני שופה, הממוקם סמוך לגדר הביטחון, במטרה לאתר את המבריחים לפני מעברם לשטח ישראל.

במהלך הפעילות עצרו השוטרים רכב ובו חשוד תושב הכפר בית אומרין, הסמוך לשכם, שתי בנותיו בגיל 9 ו-22 וחמו.

בחיפוש בתיקה של בת ה-9 איתרו השוטרים נשק מאולתר מסוג קרלו שעל פי החשד ניסו להבריח לשטח ישראל.

בפעילות נעצרו החשודים להמשך חקירה במג”ב, והיום הובאו האב, בתו בת ה-22 וחמו לדיון בבקשת מג”ב להארכת מעצרם בבית משפט הצבאי בסאלם.

במשמר הגבול מעריכים שהצליחו להניח את היד על החולייה שנהגה לפעול בשיטה זו, תוך ניצול ציני ובלתי חוקי של קטינות, והעובדה שהן מעוררות פחות חשד במעברן את גדר הביטחון בניגוד לחוק.

“הפעילות למיגור הברחת אמצעי הלחימה תימשך, תוך הפעלת אמצעים מיוחדים וביצירתיות מבצעית של השוטרים והלוחמים”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות