‘לא תצליחו לקעקע’: חתונת סערט ויז’ניץ בהיכל הספורט בחיפה בוטלה

ביום שני היו אמורים חסידי סרט ויז'ניץ לחגוג בהיכל הספורט ברוממה את את חתונת נכדתו הבכורה של הרבי • דודי זילברשלג: "ההחלטה על הביטול התקבלה עוד לפני הניסיון הנואש של אינטרסנטים להפוך גם את הקהילה שהקפידה לכלי ניגוח נוסף נגד החברה החרדית"
יוסף גרינבוים
י"ז אלול התש"פ / 05.09.2020 21:52

ביום שני היה אמור האדמו”ר מסרט ויז’ניץ להשיא במזל טוב את נכדתו הבכורה, בת חתנו רבי יואל איתמר קרויז, עם החתן הרב פנחס נחמן רבינוביץ, בן רבי יוסף רבינוביץ, בנו של האדמו”ר מביאלא וחתנו של האדמו”ר מקופאטשניץ.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

לפי התכנון המקורי, טקס החופה היה אמור להיערך בשכונת רמת ויז’ניץ, ולאחריו תוכננה להתקיים חתונה ב’היכל הספורט’ ברוממה שבחיפה, בה היו צפויים להשתתף גדולי האדמו”רים והרבנים, בהשתתפות כ-1,000 חסידים.

אלא שהאירוע  בהיכל הספורט בוטל.

יועץ התקשורת דודי זילברשלג, חסיד סרט ויז’ניץ, סיפר: “האירוע החסידי שתוכנן להתקיים ביום שני בהיכל הספורט בחיפה בוטל. מראש התנו ראשי הקהילה את קיום האירוע בהצמדות לכל הכללים ופנו לגורמים המאשרים שיערכו התאמה של האתר והיכולות למגבלות המצב, כפי שהורה הרבי מסערט ויז’ניץ מתחילת המגפה על הקפדה יתירה וציות להוראות הרשויות.

“מאחר וביממה האחרונה הוכרזה חיפה כעיר כתומה, מתוך אחריות לקהילה וכלל תושבי חיפה התקבלה ההחלטה על הביטול”.

זילברשלג הוסיף: “ההחלטה התקבלה עוד לפני הניסיון הנואש של אינטרסנטים להפוך גם את הקהילה שהקפידה לכל אורך התקופה באדיקות על כ-ל כללי הזהירות לכלי ניגוח נוסף נגד החברה החרדית”.

הוא הדגיש: “לא תצליחו לקעקע את הדו-קיום החיפאי, אבות העיר חיפה, העירייה והמשטרה ניהלו דיאלוג אמיתי ומכבד עם קהילת ויז’ניץ. כלי תקשורת חתרניים לא היססו לצטט מקורות עלומים בקהילה, שכאילו אמרו שהמשטרה אישרה את האירוע. במטרה ליצור טינה ומדון, מזימתכם לא תצלח”.

המשטרה הודיעה ביום שישי: “במענה לפניותיכם בנוגע לפרסום ברשת, בדבר חתונה מתוכננת ש’אושרה לכאורה’ בהשתתפות אלפים בחצות בשכונת ויזניץ’ בחיפה, נבהיר כי המשטרה לא אישרה כל חתונה ואין זה מתפקידה!

“למען הסר ספק, מפקד תחנת חיפה קיים כעת דיון עם כלל הגורמים הרלוונטיים, בסיומה הדגיש כי המשטרה איננה מאשרת קיומן של חתונות וכי על כל הציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות תוך גילוי אחריות אישית ושותפות למאמץ הלאומי שמנהלת משטרת ישראל, לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, למען בטחון כולנו”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ההר הוליד עכבר.
    05/09/2020 22:18
    אפרים
  1. כך מייצרים באאזזז תקשורתי ותו לא.

  2. שיהיה במזל טוב. שהזיווג יעלה יפה. בשעה טובה ומוצלחת. בשמחתכם ישמח לבנו גם אנו.
    06/09/2020 04:15
    יפת
  3. בקרוב ממש. אמן.

  4. כי רחק ממני קול מנחם...
    08/09/2020 03:17
    מני
  5. קשה לו…