“אולי יש כוחות”: כשהעיתונאי בן כספית פגש את הרבי מליובאוויטש

25 שנה אחרי שעבר ב'חלוקת דולרים', צפה העיתונאי בן כספית לראשונה בתיעוד וידאו מהמעמד • "הרב מנדי ברוד הראה לי את הוידאו, ומה הקטע שמתברר? אנחנו יושבים שם ורואים את זה ביארצייט של 25 שנה בדיוק להיותי שם, על התאריך. בדיוק אותו תאריך אחרי 25 שנה. ואז התחלתי להגיד, אולי יש כוחות", סיפר לינון מגל בתוכניתם
חרדים 10
י"ד אלול התש"פ / 02.09.2020 22:37

בתכניתם הפופולרית ברדיו 103FM, שיתפו היום (רביעי) העיתונאים בן כספית וינון מגל במפגשים שהיו להם עם הרבי מליובאוויטש זצ”ל.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

בן כספית: “כשהגעתי לניו יורק כשליח עיתון מעריב, באוקטובר 91, לקח אותי מנדי ברוד המיתולוגי לליובאוויטשער. קיבלתי יחס VIP והרבי נתן לי שני דולר. אגב, הייתי בהלוויה שלו וסיקרתי את כל הסטרוק בשנתיים שקודם לכן.

“לא מזמן, לפני כמה שנים, התקשר אלי הרב ברוד ואמר לי, תקשיב אני רוצה לראות אותך, חייב לראות אותך, לתת לך משהו. מפה לשם קבענו פגישה אצלי בבית. בסוף הייתי צריך לבטל. קבענו אצלו בבית, הוא היה צריך לבטל. בשלישית הוא בא. אמר לי שהיה פרויקט ענק והכל צולם, כל האנשים שעברו אצל הרבי, זה מיליונים על גבי מיליונים, ומצאנו הקטע שלך, בוא תראה אותו.

“הוא הראה לי את הוידאו, ומה הקטע שמתברר? אנחנו יושבים שם ורואים את זה ביארצייט של 25 שנה בדיוק להיותי שם, על התאריך. נדמה לי עשרים ומשהו באוקטובר 21, בדיוק אותו תאריך אחרי 25 שנה. ואז התחלתי להגיד, אולי יש כוחות”.

ינון מגל: “ומה עם הדולרים?”

בן כספית: “אין לי מושג איפה הם, אנשים רוצים ‘להרוג’ אותי כשהם שומעים את זה”.

ינון מגל: “אני בילדותי בבת ים קיבלתי 10 אגורות שהגיעו מהרבי מליובאוויטש בתוך שקית ולא יודע איך נשמר. עברנו דירה לפני שנה וחצי והיה ארגז ובאתי לזרוק אותו ובטעות נתקעתי בו, לא יודע איך הוא מתהפך ויוצא 10 אגורות האלה. כמעט זרקתי. באורח נס, זה היה אמור להיות בפח ה’ ישמור. נס גלוי”.

האזינו לקטע המלא מתוך התכנית:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרבי המתוק שנוגע בכל יהודי ויהודי
    03/09/2020 11:40
    נתנאל
  1. אין לי מושג באיזה זכות זכינו בדור שלנו לכזה ענק כמו הרבי מילובאוויטש! בתפילה שתיכף נראה אותו מוליך אותנו לבית המקדש!